خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

لزوم پای کار آوردن دستگا‌ه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت بسیج

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر ظرفیت‌سازی گروه‌های جهادی بر لزوم پای کار آوردن دستگا‌ه‌های اجرایی برای استفاده از این ظرفیت گفت: علاوه بر این باید هم افزایی بین گروه‌های جهادی برای حل مشکلات و اقدامات اثرگذار جهادی ایجاد شود تا شاهد حل بسیاری از مشکلات در استان باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

لزوم پای کار آوردن دستگا‌ه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مجمع جهادگران بسیجی با گرامیداشت  فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: اراده خداوند متعال موجب شد که مشکلات به وجود آمده در طول 40 سال گذشته رفع شود و تلاش‌ها به نتیجه برسد.

وی با تشریح کاستی‌ها و مشکلات موجود در جنگ هشت ساله در برابر استکبار جهانی، به وجود دو نظریه در رابطه با نحوه جنگ و دست یافتن به پیروزی اشاره و عنوان کرد: نظریه نخست در فراهم کردن تجهیرات و امکانات برابر با امکانات دشمن و نظریه دوم بر استفاده و پای کار آوردن نیروهای بسیجی و مردمی بود که به سختی با این نظریه دوم موافقت شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح نظریه دوم با بیان اینکه اگر اراده را پای کار بیاورید کمبودها جبران خواهد شد، افزود: در این صورت مشکلات رفع و موفقیت حاصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: سنت خداوند متعال بر این است که اگر برای شکست دشمن اراده کردیم و تمام ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم به طور قطع در جاهایی که مشکلات وجود دارد خداوند قدرت خود را تجلی و مشکلات را برطرف خواهد کرد.

سردار مجیدی به نقش نیروهای مردمی در دوران جنگ هشت ساله و نتایج به دست آمده اشاره و تاکید کرد: در دفاع مقدس شاهد این بودیم که اگر نیروهای مردمی پای کار آورده و از تمام نیروهای مردمی با برنامه‌ریزی صحیح استفاده شود به طور قطع در این مسیر خداوند مشکلات موجود را حل می‌کند و موفقیت حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای حل مشکلات به فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره  و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نیروهای مردمی از ظرفیت‌های بزرگ نظم هستند که اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح از این ظرفیت استفاده کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده رهبری با ابراز تاسف از اینکه برخی از مسئولین ظرفیت‌های مردمی را در حل مشکلات باور ندارند، افزود: باید در مجموعه استان و کشور در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی، بین دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌ها و وحدت رویه ایجاد شود تا مشکلات کشور برطرف شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همکاری و تعامل خود را در راستای حل مشکلات استان به مدیران ارشد استانی اعلام کرده است، تصریح کرد: بسیج یک قسمت از نماد ظرفیت بزرگ ملت ایران است که هر کس بتواند از این ظرفیت استفاده کند به طور قطع در کار موفق خواهد شد.

سردار مجیدی استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی را عاملی مؤثر در حل مشکلات کشور دانست و یادآور شد: اگر روحیه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مسئولین وجود داشته باشد و به آن جامه عمل بپوشانند به طور قطع مشکلات موجود در کشور حل خواهد شد.

وی به تلاش‌ها و اقدامات اثرگذار نیروهای جهادی در سطح استان اشاره و بیان کرد: گروه‌های جهادی بدون هیچ گونه چشم داشتی،  خدماتی شایسته ارائه می‌کنند به طوری که حتی در اوقات فراغت خود در روستا خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: جهادگران در جریان زلزله به زیبایی پای کار آمدند و استان همدان در طول دو ماه تمام امکانات مورد نیاز زلزله‌زدگان منطقه ازگه کرمانشاه را فراهم کردند که جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌سازی  گروه‌های جهادی بر لزوم پای کار آوردن دستگا‌ه‌های اجرایی برای استفاده از این ظرفیت بیان کرد: علاوه بر این باید هم افزایی بین گروه‌های جهادی  برای حل مشکلات و اقدامات اثرگذار جهادی ایجاد شود تا شاهد حل بسیاری از مشکلات در استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات