خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج 20 پروژه محرومیت‌زدایی به صورت ویدئو کنفراس در استان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

20 پروژه محرومیت‌زدایی در استان همدان افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز همزمان  با گرامیداشت هفته بسیج در سومین روز از این هفته با عنوان «بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی» آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم استان همدان با حضور استاندار همدان، فرمانده و مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، مدیران و مسئولین دستگاه‌های دولتی، بسیج سازندگی، معاونت فرهنگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به صورت ویدئو کنفراس با فرماندهان شهرستان‌ها و نواحی در محل سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد.

طی این هفته 49 پروژه با مبلغ 25 میلیارد و 490 میلیون ریال افتتاح شده و 20 پروژه با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان همدان و 160 پروژه با اعتبار 12 میلیارد ریال توسط بسج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) کلنگ‌زنی می‌شود.

در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سپاه است که در طول سال انجام می‌شود که در هفته بسیج تعدادی از آنها افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها توسط سپاه و بسیج و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، گفت: در تأمین اعتبارات این پروژه‌ها دستگاه‌های دولتی کمک شایانی کردند.

مجیدی  ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامان نیکبخت استاندار سابق همدان، آمادگی سپاه و بسیج برای همکاری با سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان در همه زمینه‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان اعلام کرد.

در ادامه این مراسم استاندار همدان نیز به نقش‌آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

همچنین در این مراسم علی قره‌باغی، جانشین فرمانده سپاه همدان در قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) به ارائه گزارشی از پروژه‌های افتتاح شده طی هفته بسیج پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات