خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف همدان:

باید جراحی عمیق اقتصادی در کشور انجام دهیم

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما این است که مدیریت اقتصادی و ارزی مملکت ما مدیریت خوبی نیست و باید جراحی عمیق اقتصادی در کشور انجام دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۶۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

باید جراحی عمیق اقتصادی در کشور انجام دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین محرابی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج با اقتدار و امنیت هر کشوری، فونداسیون آن نظام است.

وی گفت: فونداسیون نظام را شما بسیجیان مخلص تشکیل می‌دهید که نشان دادید در برابر وقوع هر حادثه‌ای کمک می کنید و اکنون دشمنان ما آمریکا و صهیونیسم بین الملل و کشورهای مرتجع غربی از جمله عربستان و به خصوص امارات در صدد جنگ عظیم اقتصادی با ملت ما هستند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه هدف عمده آنها جدا کردن مردم از نظام است، ابراز داشت: اگر دشمن طرفدار دموکراسی بود حکومت ملی ما را در 28 مرداد سرنگون نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: دشمن طی 50 سال اخیر در 28 کشور دنیا کودتا کرد و هیچ اهمیتی به مردم دنیا و منافع آنها نداد و فقط به فکر منافع یک عده لابی‌گر و صهیونیستی هستند که در آمریکا به نام نفتی بانکی معروف هستند.

محرابی با بیان اینکه هدف ما باید امید دادن به مردم باشد، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که در پیش داریم بزرگ‌ترین هدف ما اصناف این است که به مردم امید دهیم و با این مردم خوش فکر از چالش هم عبور می‌کنیم اگر مدیران اقتصادی ما واقعا به فکر باشند و اتاق فکر تشکیل دهند.

وی یادآور شد: بزرگ‌ترین مشکل ما این است که مدیریت اقتصادی و ارزی مملکت ما مدیریت خوبی نیست و باید جراحی عمیق اقتصادی در کشور انجام دهیم.

رئیس اتاق اصناف عنوان کرد: باید تیم اقتصادی قوی داشته باشیم و بتوانیم تصمیم بگیریم و قاطعانه و بسیجی و انقلابی پای کار باشیم.

وی با بیان اینکه ما در شرایط سخت اقتصادی هستیم، ابراز داشت: هر کس نمی تواند در این شرایط سخت اقتصادی تصمیم بگیرد، باید کنار برود و با کسی تعارف نداریم؛ مردم نمی‌توانند منتظر شعار دادن ما باشند ، اکنون مرد انقلابی و کارا می‌خواهیم که جوابگوی مردم باشد.

محرابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما شروع کردند و شرایط ما شرایط حساسی است و تاکید ما این است که افرادی که کارا هستند سر کار بیایند چراکه خط قرمز ما اسلام، رهبر معظم انقلاب، امنیت و عافیت ملی است و هر کس بخواهد کوتاهی کند با او مقابله خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصناف ما همیشه نشان دادند که تابع روحانیت و نظام مقدس هستند و در رفع تمام مشکلات که در جامعه بود اصناف ما پای کار بودند و ما باید قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانیم و به خواسته‌های آنها توجه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات