خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست خبری هفته بسیج با حضور خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه، همایش فرماندهان واحدهای دانش آموزی، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع نقش مادران در اقتصاد خانواده و اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: افتتاحیه مسابقات فوتسال بین پایگاهی، دیدار با خانواده شهدا، همایش فرماندهان پایگاه‌های ادارات، کارگری و اصناف و اعزام تیم پزشکی برای ویزیت و معاینه رایگان به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین از برنامه‌های این هفته می‌توان به عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان بهار، تجلیل از خیرین و بسیجیان و نخبگان، حضور بسیجیان در نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین اشاره کرد.

حسینی با اشاره به برگزاری برنامه آبروی محله عنوان کرد: به مناسبت این ایام کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف به ویژه ولایت فقیه، تدوین و انتشار دستاوردهای بسیج در فضای مجازی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در هفته بسیج مهم‌ترین و محوری ترین برنامه حضور  حماسی بسیجیان در پنجم آذر ماه در همایش بزرگ بسیجیان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات