خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان در ادامه عنوان کرد: اصناف نقش اساسی و محوری در جامعه دارند.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۲۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

اصناف در جامعه نقش اساسی و محوری دارند/ سوریه و یمن برای ما تنگه احد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد در جمع مسئولین بسیج،  اتحادیه‌ها، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان ضمن تبریک ایام هفته بسیج، اظهار داشت: شرایط ما در دنیا خیلی ممتاز است.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت دنبال این است که در دنیا ما را از شرایطی که اکنون داریم از ممتاز بودن پائین بیاورد، ابراز داشت: امروز امنیت یک بچه در شهر همدان برای ما مهم است و ما اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت را بهم بزند و برنامه‌ریزی خوبی برای مقابله با آن داریم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان در ادامه عنوان کرد: اصناف نقش اساسی و محوری در جامعه دارند و این اصناف هستند که به این مملکت شکل و شمایل می‌دهند.

وی با توجه به نقش اصناف و بازاریان تاکید کرد: اگر زندگی جاری و ساری است از اصناف است و به خاطر این مجموعه اتحادیه‌ها هستند که بعضی شاید به آن توجه نکنند.

سردار فرجی در ادامه تصریح کرد: وقتی جنگی می‌خواهد صورت بگیرد هفت مرحله باید انجام شود و ما این مراحل را گذراندیم اکنون جنگ شروع شده و آمریکا با این همه هیمنه نمی‌تواند کار کوچکی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ اقتصادی شروع شده است، خاطرنشان کرد: اکنون بسیجی‌های ما به صحنه می‌آیند و هیچ ترسی ندارند و این است که آمریکائی‌ها هیچ برگی ندارد که برنده شوند.

* ما در کشور مشکل سوء مدیریتی داریم و بحرانی در کار نیست

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با اشاره به اینکه عده‌ای می گویند کشور ما بحران زده است، تصریح کرد: کشوری که بحران زده است یعنی امنیت ندارد بحران را خود ما درست کردیم و مردم را تشویق می‌کنیم که مصرف‌گرا شوند و اسراف کنند؛ ما در کشور مشکل سوء مدیریتی داریم و بحرانی در کار نیست.

وی ادامه داد: ما باید مراقب باشیم همچنین اتحادیه‌ها، کسبه‌ها و بازاریان؛ چراکه دشمن دنبال امنیت است و می‌خواهد امنیت ما را از طریق فشار اقتصادی بر مردم برهم بزند و مردم را به کف خیابان بیاورد.

سردار فرجی گفت: مردم ما با شعور و بابصیرت هستند و در استان هرکس بخواهد تخلف کند ما برخورد می‌کنیم دشمن جنگ را به شدت شروع کرده و از قدرت نفوذ استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال یأس و ناامیدی است و ما نباید به این یأس و ناامیدی کمک کنیم با اشاره به نسل کشی در یمن ابراز داشت: در یمن دشمن نسل کشی می‌کند چرا که آنها طرفدار جمهوری اسلامی ایران هستند و سوریه را به خاطر ایران به نابودی کشانده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تاکید کرد: نگاه ما به سوریه و یمن باید این باشد که این دو کشور برای ما تنگه احد است و اگر غفلت کنیم از ما می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شما اصناف و بازاریان باید کمک کنید از این وضع به خوبی عبور کنیم، عنوان کرد:دشمن به شکلی می‌خواهد مردم را ناامید کند؛ ما باید روی اتحادیه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: کمک‌های اصناف همدان در سرپل ذهاب بی سابقه بوده و جزء اولین گروه‌ها است که به آنجا اعزام شدند و کمک‌های خود را ارسال کردند.

وی ابراز داشت: ما در شرایطی هستیم که باید سرمان را بالا بگیریم در حالی که برخی می‌خواهند ما سرمان را پائین بگیریم، بنابراین باید مراقب باشیم که سرمان را پائین نیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات