خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند عنوان کرد

حضور بسیج در عرصه‌های مختلف خط بطلانی بر تفکرات و نقشه‌های پلید دشمنان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: بسیج مایه‌ امید و دلگرمی انقلاب و ناامیدی و شکست دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف، خط بطلانی بر تفکرات و نقشه‌های پلید دشمنان بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

حضور بسیج در عرصه‌های مختلف خط بطلانی بر تفکرات و نقشه‌های پلید دشمنانحجت الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج تداعی‌کننده خاطرات زیادی از جمله رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و ایثار جوانان مؤمن و مردم غیور کشور ایران اسلامی است که به تبعیت از سرور و سالار شهیدان بر استقلال و آزادگی خود ثابت قدم ماندند و زیر بار ذلت و ظلم یاوه‌گویان نرفتند.

وی افزود: با توجه به این امر هر ساله به پاس گرامیداشت مقام بسیج و بسیجیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلیرمردان بسیجی عرصه جبهه و جهاد در هفته بسیج برنامه‌هایی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، بصیرتی، اعتقادی و... برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نقش و وظیفه بسیج گفت: وظیفه بسیج در ابتدا اطاعت محض از رهنمودها و تدابیر رهبری معظم انقلاب و در قدم بعدی بصیرت‌افزایی و روشنگری آحاد مردم است .

وی تأکید کرد: وظیفه امروز بسیج دفاع و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راه می‌توان به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند، اشاره کرد.

دانیالی تصریح کرد: امروز بسیج همراه و همگام با دیگر نهادهای انقلابی در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی، جلودار سپاه اسلام هستند و در این راه به روشنگری و مبارزه با جنگ روانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه عملکرد بسیج امروزی بنا به اقتضای روز با مشارکت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، سازندگی، علمی، پزشکی و محرومیت‌زدایی و ... امیدوارکننده بوده است ، گفت: از دیگر مسائل مهمی که بسیج به دنبال آن است مبارزه با تهدیدهای نرم دشمن است که در این راه باید ضمن شناخت دقیق تهدیدها در راستای روشنگری مردم قدم بردارد و این تهدیدها را خنثی کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند با تأکید بر نقش مهم بسیج در شکل‌گیری انقلاب افزود: بسیج مایه‌ امید و دلگرمی انقلاب و ناامیدی و شکست دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف، خط بطلانی بر تفکرات و نقشه‌های پلید دشمنان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات