مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دیلم:

امروز برای استحکام بخشی نظام نیاز به تقویّت بسیج داریم

حجت الاسلام باقری راد در جمع کارمندان بسیجی گفت: در زمان بنی صدر ملعون بسیج به بهانه عدم تخصص از اتفاقات کشور کنار گذاشته شد دیدیم چه بلایی بر سر کشور آمد امروز هم به انحاء مختلف می بینیم بسیج را کنار می زنند و به لزوم استفاده از کارکرد بسیج توجه نمی کنند.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، گرامیداشت هفته وحدت
امروز برای استحکام بخشی نظام نیاز به تقویّت بسیج داریم
حجت الاسلام نوذر باقری راد امروز در آستانه هفته وحدت در جمع کارمندان بسیجی گفت: در دورن جامعه ما ضرورت وحدت بیش از همیشه کارکرد دارد.
وی با بیان اینکه هفته وحدت هفته جامعه مسلمانان است تاکید کرد: اختلافات جزیی نباید موجب برهم زدن برادری‌ها و دوستی‌ها شود نباید مسائل اختلافی باعث شکاف در مسلمانان و رخنه دشمنان گردد، فهم متفاوت و اختلاف آراء در درون جناح‌های سیاسی هم نباید باعث تفرقه و شکاف شود.
لزوم برگشت بسیج به مناسبات کشور:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه دیلم در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک هفته مبارک بسیج خاطرنشان نمود: امروز نیاز به اشتراک نظر و تفکر واحد برای تقویّت بسیج به مناسبات کشور هست
وی در این زمینه یادآور شد: در زمان بنی صدر ملعون بسیج به بهانه عدم تخصص از اتفاقات کشور کنار گذاشته شد دیدیم چه بلایی بر سر کشور آمد امروز هم به انحاء مختلف می‌بینیم بسیج را کنار می‌زنند و به لزوم استفاده از کارکرد بسیج توجه نمی‌کنند.
باقری راد اظهار کرد: امروز برای تحکیم و استحکام بخشی نظام در این شرایط حساس نیاز به بازگرداندن بسیج داریم، بسیج متعلق به هیچ جناحی نیست و منحصر کردن آن فقط به درون کشور اجحاف در حق بسیج است، امروز تفکر بسیج الگوی الهام بخش برای همه ملت‌های آزاده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه اتهام‌های سیاسی به بسیج به هیچ وجه صحیح نمی‌باشد هشدار داد: هر تفکر و جناحی که از آرمان‌های انقلاب منحرف باشد بسیج مقابل او است و هیچ ابایی در مصاف با جریاناتی که انقلاب را از مسیر خودش منحرف کند ندارد.
این مقام مسئول در سپاه دیلم مسئولین مقام پرست و اشرافی را از مصادیق دشمن خواند و عنوان نمود: فساد، اشرافی گری و سیاسی بازی برخی مسئولین تیشه به ریشه اعتقادات مردم می‌زند لذا بسیج با این طیف از شخصیت‌های فرصت طلب در هر جناح و دستگاهی به مثابه دشمن مبارزه می‌کند و قطعاً مورد تنفر بسیج اند.
او در پایان به این نکته نیز اشاره کرد که برخی افراد با نقاب بسیج درجامعه نمایش‌های ضد اسلامی و ضد انقلاب می‌دهند لیکن اینگونه افراد هم مورد تایید بسیج نیستند و با بسیج سنخیتی ندارند.
 
گفتنی است این مراسم بصورت هفتگی در طول سال ویژه کارمندان و روسای ادارات روزهای چهارشنبه در گلزار شهدای شهر با قرائت زیارت عاشورا و سپس سخنرانی برگزار می شود.
ارسال نظرات