بعضی امروز همت بر حذف یاد و نام شهدا از جامعه گماشته اند! برخی اساتید دانشگاهها که هیچ تخصصی در حوزه دین ندارند وعلیه روحانیت، شهدا و بسیج سمپاشی می کنند پاسخ خود را خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کسانی که در دانشگاهها علیه ارزشهای اسلامی می تازند پاسخ خود را خواهند گرفت.به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، شب گذشته حجت الاسلام سید غلامحسین موسوی در مراسم آبروی محله که به یاد شهید والا مقام عباس طوفانی در روستای بیدو برگزار شد طی سخنانی به چندین ویژگی شهدا پرداخت و گفت: حق مداری انسان را عزت می‌دهد و ترک آن موجب ذلت می‌شود لذا رمز عزت و شکوه شهدا بعد از سال‌های سال حق محوری آن‌ها است.
وی افزود: جان شیرین شهید طوفانی و همرزمانش در راه حق تقدیم می‌شود، ولی عظمت پیدا می‌کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) دیلم با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انسان‌های حق محور مسئولیت پذیری است تاکید کرد: شهدا نمونه و اسوه مسئولیت و تعهد در قبال دیگران بودند و این مسئله در وصایای آن‌ها موج می‌زند.
این فرمانده روحانی اظهار داشت: زمانی نیاز بود برای دفاع از کیان اسلام رزمندگان جان بدهند رفتند و با فداکاری در این راه به شهادت رسیدند امروز هم ما باید بیداری اسلامی و مسلمانان در کشور‌های اسلامی از جمله یمن را حمایت و پشتیبانی کنیم چرا که اسلام مرز جغرافیایی ندارد.
امام جمعه موقت شهر امام حسن در این زمینه عنوان کرد: متاسفانه برخی امروز در مناصب و جایگاه‌ها جای گرفته اند که فاقد حس مسئولیت پذیری اند و در پاسخ به هر نقدی بی مسئولیتی خود را به گذشتگان ارجاع می‌دهند.
موسوی در ادامه یکی دیگر از علل نورانیت و بزرگی شهدا را ولایتمداری خواند و به این نکته اشاره کرد: بعضی امروز همت بر حذف یاد و نام شهدا از جامعه گماشته اند! برخی اساتید دانشگاه‌ها در رشته‌های فنی که هیچ تخصصی در حوزه دین ندارند و علیه روحانیت، شهدا و بسیج سمپاشی می‌کنند بی شک پاسخ خود را خواهند گرفت.
ارسال نظرات