خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

کنگره شهدا استان قزوین منبعی برای تولید محتوا در خصوص شهدا/ اندیشه بسیج در برابر استکبار پیروز است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بسیج بازوی قدرتمند ولایت و سرباز ولایت است، ما براساس خط مشی ولایت حرکت میکنیم و هر چه ولی فقیه فرمان دهد برنامه ما برای هر قدم و عملکردی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۳۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در دیداری که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد اشهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین سبب شد تا افتخار دیگری بر برگ افتخارات قزوین افزوده شود، این مهم با ارشادات امام جمعه محترم و زحمات عزیزان در همه حوزه ها اتفاق افتاد که جای شکر دارد.
وی ادامه داد: قطعا آثار و تبعات این حرکت فرهنگی سالیان سال باقی خواهد ماند و کاری است که نویسندگان و صاحبان فکر و اندیشه می توانند از آن برای نسل های فعلی و آینده به منظور تولید محتوا بهره ببرند.
معبودی اذعان کرد: همه مردم شریف استان قدردان برگزاری این مراسم هستند البته میزبان اصلی شهدای عزیز ما بودند.
این مسئول با اشاره به هفته وحدت و اهمیت آن ابراز کرد: در استانه هفته وحدت و هفته بسیج که قرار داریم که همزمانی این دو بسیار مبارک است. درخت بسیج جزو اندیشه های ناب امام است و کسی فکر نمیکرد آن نهال کوچک دیروز امروز تبدیل به شجره طیبه ای شود که ثمراتش را مردم در کشور و جهان ببینند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: امسال در شرایطی هفته بسیج آغاز می شود که دشمنی دشمنان آشکارتر شده و به تعبیر خودشان تحرینم هایی را علیه ما در دستور کار خود قرار داده اند تا مردم ایران گرسنه بمانند، با وجود همه این فشارها مردمی که برای برپایی انقلاب و ماندگاری آن شهدا را تقدیم کرده اند از این مشکل هم عبور می کنند و در این مرحله هم پیروزی با ملت ماست
وی توضیح داد: شعار امسال هفته بسیج "بسبج مظهر ایستادگی و پیشرفت و وحدت" می باشد که از فردا 29 آبان ماه تا پنج آذر ادامه می یابد.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: بسیج بازوی قدرتمند ولایت و سرباز ولایت است، ما براساس خط مشی ولایت حرکت میکنیم و هر چه ولی فقیه فرمان دهد برنامه ما برای هر قدم و عملکردی خواهد بود.در این هفته ما تلاش می کنیم که بر بصیرت و آگاهی عمومی نسبت به بسیج بیافزاییم، البته بسیجیان گمنامان جامعه ما هستند و دشمن قصد دارد این‌ گمنامان در دنیا مطرح نشود اما به لحاظ جوهره بسیج می بینیم که روز به روز بر درخشندگی بسیج افزوده می شود
وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی در هفته بسیج تبیین شده که در راستای تبیین اهداف انقلاب اجرا می گردد تا یکبار دیگر یکپارچگی خود را به رخ دشمنان بکشانیم.
سرهنگ بهرامی، فرمانده سپاه شهرستان قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: فلسفه بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب است
وی ادامه داد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین روح تازه ای به استان داد. یکی از پیام های شهدا وحدت بود و این هفته که مقارن با هفته وحدت است یک بار دیگر اراده های ما را در وحدت هر چه بیشتر بین امت مسلمان استوار می دارد
همچنین سرهنگ بهرامی در ادامه به شاخص ترین برنامه ها به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها