خبرهای داغ:
قرارگاه دانشجویی شهید «همدانی»:

برخورد انقلابی و قاطع خواسته امت حزب الله دارالمومنین همدان است

قرارگاه دانشجویی شهید «همدانی» طی نامه‌ای به ریاست شورای شهر همدان و شهردار همدان در پی دعوت از عوامل نهضت آزادی و ستاد فتنه، خواستار برخورد با عوامل این حرکت شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۱۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

برخورد انقلابی و قاطع خواسته امت حزب الله دارالمومنین همدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قرارگاه دانشجویی شهید «همدانی» طی نامه‌ای به ریاست شورای شهر همدان و شهردار همدان در پی دعوت از عوامل نهضت آزادی و ستاد فتنه در همایش «شب پرویز اذکایی»، خواستار برخورد با عوامل این حرکت شد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به برگزاری همایش «شب پرویز اذکایی» در هفته گذشته در تالار فجر شهر همدان و با نظر به دعوت از عوامل نهضت آزادی و ستاد فتنه در این برنامه از جمله آقای ناصر تکمیل همایون و با توجه به حضور و برگزاری این مراسم توسط معاونت فرهنگی شهرداری همدان که باعث ناراحتی و نگرانی امت حزب الله به ویژه جامعه دانشجویی و تشکل‌های انقلابی شده است، خواستار برخورد قاطع و انقلابی با این حرکت بوده تا هشداری باشد برای کسانی که می‌خواهند دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را به جولانگاهی برای فتنه‌گران تبدیل نمایند.

امت حزب الله و تشکل‌های انقلابی دانشجویی منتظر پاسخ مناسب و در خور شأن این مسئله بوده و این اتفاق را تا آخر پیگیری و مطالبه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات