خبرهای داغ:

افتتاح اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی زندان‌های کشور در همدان

اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی زندان‌های کشور در همدان با حضور مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۵۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

افتتاح اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی زندان‌های کشور در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر تشکریان مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و هیأت همراه در جریان بازدید از زندان مرکز همدان در سفر دو روزه خود به استان همدان، اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی زندان‌های کشور در همدان را افتتاح کرد.

مدیرکل زندان‌های همدان در افتتاح این مرکز که اولین مرکز نمونه در سطح زندان‌های کشور است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای سال جاری آغاز شد و شامل اتاق مدیر یا مسئول مرکز اتاق اداری و منشی (بایگانی پرونده)، سالن انتظار، اتاق مشاوره، اتاق مددکاری، کلاس آموزش، کتابخانه ویژه روانشناسان و مشاوران، کتابخانه ویژه زندانیان، آبدارخانه، سرویس بهداشتی و مشاوره تلفنی است.

حسن محمدیاری افزود: هدف از تأسیس مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی پاسخ به نیازهای روانشناختی زندانیان نیازمند در زمینه‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ارتقاء سطح سلامت روانی آنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند برای ارتقاء سطح دانش و نگرش در زمینه مسائل، مشکلات و نیازها، ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند برای شناخت صحیح توانائی‌ها و مشکلات خویش، ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند برای تصمیم گیری آگاهانه و ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند برای حل مشکلات رفتاری، عاطفی و شناختی خویش را از اهداف تاسیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عنوان کرد.

مدیرکل زندان‌های همدان سایر اهداف تاسیس این مرکز را ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند به منظور پیشگیری از بروز مشکلات روانی – رفتاری و ارتقاء سلامت روانی ،ارائه مشاوره و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند دارای سابقه سوء مصرف مواد، ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند دارای سابقه خودزنی و خودکشی ناموفق و ارائه مشاور و خدمات روانشناختی به زندانیان نیازمند به منظور افزایش سازگاری موثر با محیط و ایجاد روابط میان فردی سالم برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار