خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر در همدان

مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان و ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه خانواده زندانیان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۲۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر در همدانحسن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان و ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی  ویژه همسران زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان خبر داد و اظهار داشت: در راستای دستورالعمل ارسالی از اداره کل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان، این کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با هدف پیشگیری از مفاسد اخلاقی و اعتیاد  ویژه همسران زندانیان با حضور حسینی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان، مهدی فضلی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل و همسران زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان های همدان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های همدان مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه را اعتیاد، علل گرایش به اعتیاد، تبعات و پیامدهای مصرف مواد مخدر، عوامل زمینه‌ساز گرایش فرد به مواد مخدر، ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی از جمله مهارت روابط بین فردی  برشمرد و گفت: این کارگاه‌ها گام مثبتی در راستای واکسینه کردن خانواده‌‌های مددجویان انجمن است .

وی  افزود: این کارگاه‌ها از سال گذشته و با هدف حفظ ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مسیر توانمندسازی خانواده مددجویان  برگزار شده است.

محمدیاری ابراز داشت: این دوره آموزشی  توسط اساتید مجرب  تدریس شد و مباحث  مربوطه به خانواده مددجویان آموزش داده شد و در این کارگاه آموزشی  یک سبد مواد غذایی به خانواده مددجویان  تحویل شد.

 وی یادآور شد: این دوره با استقبال چشمگیر خانواده مددجویان همراه بود و این دوره‌ها در سایر شهرستان‌های استان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار