خبرهای داغ:
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نهاوند خبر داد
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نهاوند گفت: تعداد خانواده‌هاي تحت پوشش انجمن نهاوند 229 خانواده به صورت موردي، موقت و دائمي است.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۷۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

229 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دوره آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ویژه خانواده زندانیان(همسر و فرزندان) با حضور حجت‌الاسلام مغیثی‌نیا امام جمعه شهرستان نهاوند، طرهانی رئیس  دادگستری  جلالوند معاون فرماندار و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل و زندان نهاوند در سالن اجتماعات كانون شهید باهنر شهرستان نهاوند برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نهاوند گزارش مختصری از عملكرد انجمن حمایت زندانیان نهاوند در 7 ماهه نخست سال جاری ارائه کرد و گفت: انجمن حمایت زندانیان یك نهاد خیریه و غیردولتی بوده كه جامعه هدف آن خدمت به خانواده‌های زندانیان است و یکی از رسالت‌های انجمن در راستای اساسنامه برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های زندانیان است.

میثم صالحی افزود: تعداد خانواده‌های تحت پوشش انجمن نهاوند 229 خانواده به صورت موردی، موقت و دائمی است.

وی ادامه داد: میزان خدمات صورت گرفته به این خانواده‌ها و زندانیان و زندان بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده كه شامل مستمری، كارت هدیه، هزینه‌های آموزش و تحصیل فرزندان، بهداشت و درمان، سبد کالا، كیف و كفش و البسه، جهیزیه، قبوض خدماتی، لوازم منزل، وام قرض الحسنه و خوداشتغالی و آزادی زندانیان و... است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا امام جمعه نهاوند نیز در ادامه اظهار کرد: آموزه‌های دینی مهارت زندگی است، هرکس دین را خوب بفهمد از آفت‌ها در امان است و هرکس دین را نفهمد و به آن عمل نکند هم در دنیا و در آخرت ضرر می‌کند.  

در ادامه نیز دوره آموزشی پیشگیری اولیه از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ویژه برای 214 نفر از خانواده زندانیان (همسر و فرزندان) برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات