رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد:

ایجاد 10 واحد صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرمابوشهر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: 10 واحد جدید صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرما با ظرفیت 20هزار تن در استان بوشهر ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۸۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امروز محمدتقی منوچهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد واحدهای بسته‌بندی و فرآوری خرما 72 واحد با سرمایه‌گذاری 355 میلیارد ریال و اشتغال دو هزار و 814 نفر و ظرفیت اسمی تولید 80هزار تن است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: تعداد واحدهای بسته‌بندی و فرآوری آبزیان 29 واحد با سرمایه‌گذاری 774 میلیارد ریال و اشتغال 902 نفر که ظرفیت اسمی تولید این واحدها 51 و 431 تن در سال می‌باشد.
وی: از ایجاد 30 واحد سردخانه با ظرفیت 28هزار تن سردخانه‌ای جهت نگهداری خرما و صنایع جانبی در واحدهای بسته‌بندی خرما در استان بوشهر خبر داد.
منوچهری بابیان این‌که چهار واحد صنایع گوجه‌فرنگی با ظرفیت 14هزار تن در استان بوشهر ایجادشده است خاطرنشان کرد: از ایجاد 10 واحد جدید صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرما با ظرفیت 20هزار تن در یک دوره پنج ساله که ظرفیت بسته‌بندی و فرآوری این محصولات به 100 هزار تن می‌رسد را از برنامه آینده سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر برشمرد.
وی از ایجاد پنج واحد جدید صنایع فرآوری آبزیان به ظرفیت 10 هزار تن که توان اسمی این محصولات به 61هزار و 431 تن می‌رسد در استان بوشهر خبر داد.

ارسال نظرات