خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی معبودی عنوان کرد:

کنگره 3هزار شهید استان انتقال دهنده مفاهیم انقلابی به جوان امروز

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا می تواند یک تحول روحی عظیم بین مردم و مردیران ایجاد نمایند، شهدا همواره منبع خیر و برکت هستند و به بیان مقام معظم رهبری آن زمان که در بین ما بودند با جسم خود خدمت می کردند و پس از شهادت نیز سیره و سبک زندگی آنها، افکار و اندیشه هایشان می تواند چراغ راه باشد.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۵۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اهداف برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: طبیهی است که هرچه کاری در مقیاس بزرگتری انجام شود به دنبال براورده کرده اهداف بزرگی هم می باشد.
وی ادامه داد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین که قرر از برای اولین بار در استان اتفاق بیفتد هم اهداف مهمی را دنبال می کند که از مهمترین آنها باید به شناسایی همه شهدای استان قزوین اشاره کرد.
این مسئول اضافه کرد: از شهدا اسنادی وجود دارد که نشان از سبک زندگی آنان، اقداماتشان و در نهایت چگونگی شهادتشان و وصیتنامه آنها دارد، در راستای کنگره همه این اطلاعات به صورت هدفمند جمع آوری و سندسازی شده است تا همه افراد جامعه بتوانند از این اطلاعات بهره مند شود، بدیهی است که در زندگی امروز آشنایی با سبک زندگی شهدا نیاز جامعه است.
معبودی تبیین کرد: آثار شهدا سندی تاریخی هستند که باید برای آیندگان به یادگار بماند ، امروز می بینیم که معاندان ارزش ها و سبک زندگی شهدا را تحریف می کنند و یا به کل با وجود آن نوع زندگی را ناممکن نشان می دهند، ثبت این اطلاعات می تواند خدعه هایی این چنینی را خنثی نماید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: برگزاری کنگره شهدا می تواند یک تحول روحی عظیم بین مردم و مردیران ایجاد نمایند، شهدا همواره منبع خیر و برکت هستند و به بیان مقام معظم رهبری آن زمان که در بین ما بودند با جسم خود خدمت می کردند و پس از شهادت نیز سیره و سبک زندگی آنها، افکار و اندیشه هایشان می تواند چراغ راه باشد.
وی تصریح کرد: با برگزاری کنگره شهدا می توان بار دیگر روحیه انقلابی را در بین ابنا جامعه نشر داد، شهدا انقلابی بودند و شهادت اوج انقلابی گری است، با توجه به تلاش های دشمن برای از بین بردن این روحیه و این نوع تفکر مهم در بین ما برگزاری کنگره و زنده کردن دیگر بار این روحیه می تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.
این مسئول تاکید کرد: کنگره یک یادآوری بزرگ است که نمی توانیم وجود ندارد، شهدای ما روزی با کمترین امکانات در برابر دشمنی ایستادند که بهترین و برترین امکانات روز دنیا را دارا بود، توکل و ایمان قلبی واقعی رمز موفقیت آنها بود و امروز هم اگر عده ای می خواهند توانایی دشمن را بزرگ نمایی کنند باید بدانند که فرهنگ و بصیرت شهدایی که در بین مردم وجود دارد آنها را به این باور رسانده است که با مقاومت می توان در برابر کارشکنی های دشمن ایستاد.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفتو گو خاطر نشان کرد: کنگره می تواند نسل ابتدایی انقلاب را به فرزندان نسل سه و چهارمی انقلاب گره بزند، جوانان ما باید بدانند که پدرانشان با چه جانفشانی هایی در برابر دشمن حماسه آفریده اند و امروز نسل جوان انقلاب هم همان طور که ثابت کرده است می تواند خط مقدم مستحکمی در برابر دشمن باشد.
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار