خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان قزوین

محدودیت ترافیکی خیابان شهدا از ساعت۶:۳۰ دقیقه بامداد

سرهنگ حسن پور گفت: فردا از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه ها و خیابانهای منتهی به این خیابان کاملا در محدوده ترافیکی می باشند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۱۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

 

سرهنگ مهرداد حسن پور، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به محدودیت های ترافیکی روز یکشنبه ۱۳ آبان بیان کرد: همزمان با برگزاری تجمع بزرگ سیزده آبان، پلیس راهور استان قزوین محدودیت های ترافیکی را در قزوین و شهرهای تابعه اعمال کرده است.
وی گفت: به همین منظور، فردا یکشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه ها و خیابانهای منتهی به این خیابان کاملا در محدوده ترافیکی می باشند.
رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح، محدودیت دوم ترافیکی از خیابان آزادی به سمت خیابان شهربانی و چهارراه انصاری به سمت سه راه شهربانی آغاز می شود.
سرهنگ حسن پور عنوان‌کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت محدودیتهای ترافیکی دیگری نیز در برخی مسیرها از جمله خیابان طالقانی، خیابان نادری و خیابان امام اعمال خواهد شد و همزمان با ساعت تعطیلی مدارس این مسیرها بازگشایی می شود.
وی ضمن دعوت رانندگان به سعه صدر افزود: رانندگان محترم با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی روز یکشنبه، از مسیرهای جانبی استفاده کرده و با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها