خبرهای داغ:
به مناسبت ۱۳آبان ماه:

بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صادر شد

در بیانیه سپاه استان قزوین به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: امریکا همان آمریکای جنایتکار بوده که تمام مشکلات بشریت را دامن زده تا بتوانند منافع استکباری خویش را حفظ کنند، ما فرزندان روح الله و رهبر فرزانه انقلاب در برابر ظلم ظالمان خواهیم ایستاد و از مظلوم دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۰۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ۱۳آبان ماه ، روز ملی استکبار ستیزی سپاه صاحب الامر)عج( استان قزوین بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسمه تعالی:
۱۳ آبان یادآور روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی می باشد که تبعید امام مستضعفان تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.
در بخشی از این بیانیه تاکید شده است:با گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی اقتدار و عزت ایران اسلامی ابرقدرتها را به حالت تضرع و تواپو برای ماندن وا داشته است و در برابر پیشرفت انقلاب هر نوع جنایت و خیانتی را که بتوانند دریغ نمی کنند و روز به روز به دشمنی هایشان پافشاری می کنند.
در این بیانیه تاکید شده ؛ امریکا همان آمریکای جنایتکار بوده که تمام مشکلات بشریت را دامن زده تا بتوانند منافع استکباری خویش را حفظ کنند، ما فرزندان روح الله و رهبر فرزانه انقلاب در برابر ظلم ظالمان خواهیم ایستاد و از مظلوم دفاع خواهیم کرد.
در ادامه این بیانیه سپاه صاحب الامر (عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار ایران اسلامی و روز استکبار ستیزی تصریح شده است؛
برای نشان دادن اقتدار و وحدت که رمز عبور انقلاب از همه بحرانها بوده لذا از همه مردم عزیز استان قزوین دعوت می شود با هر سلیقه ای در این راهپیمایی عظیم شرکت نمایند و خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار نشان داده تا بتوان با تکیه بر وحدت از گردنه های سخت عبور کنیم.
روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها