جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان شهرستان کنگان تشکیل شد

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان شهرستان کنگان درسالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۵۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان،فرماندار کنگان گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت زمان است.
فتح الله نوروزی در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان افزود: تقارن 13 آبان با ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر فرصتی مغتنم برای بازخوانی سیره نبوی و حسینی در خصوص مبارزه با زر و زور و استکبار است.

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان شهرستان کنگان تشکیل شد

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران بویژه دانش آموزان ما با تاسی به سیره حسینی مقابل استکبار مردانه ایستادند و این درس بزرگی است که در مکتب حسینی به همه ما آموختند.
فرماندار کنگان گفت: 13 آبان نقشی کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته است.
وی افزود: 13 آبان نقطه برجسته بیداری و آگاهی دانش آموزان در مسیر آرمان های امام و انقلاب اسلامی است.
نوروزی با تقدیر از حماسه امت اسلامی و ملت بزرگ ایران در اربعین حسینی بیان کرد: اربعین تجلی پیروزی حق بر باطل و در هم شکستن جبهه طاغوت بود و شرکت کنندگان در اربعین بار دیگر با آرمان های حسینی تجدید بیعت و میثاق دوباره ای کردند.
 امام جمعه کنگان نیز گفت: پیام بزرگ 13 آبان استکبار ستیزی است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: برخی تلاش می کنند تا با تحت الشعاع قرار دادن یوم الله 13 آبان تنها راه نجات ملت را مذاکره با آمریکا القا کنند که این تفکر غلط و اشتباه است زیرا آمریکایی ها هرگز قابل اعتماد نیستند.
امام جمعه تاکید کرد: تنها راه نجات ملت ایران و نسخه شفابخش کشور تکیه بر ظرفیت و توان داخلی است.
محمودی در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان عنوان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان خالق حماسه دیگری خواهند بود.
در این جلسه مسیرها و ساعات راهپیمایی در شهرهای سه گانه مشخص شد.
بر این اساس شهر کنگان ساعت 8 و نیم صبح از مقابل آموزش و پرورش به طرف ساحل کنگان ، بنک 8 صبح تجمع دانش آموزی در مدرسه راهنمایی شهید بهشتی و در سیراف 8 و نیم صبح از پارک ناخدا تا شهدای گمنام سیراف خواهد بود.

ارسال نظرات