خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک تأکید کردند:

13 آبان نقطه عطفی تاریخ انقلاب اسلامی در مسیر استکبار ستیزی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک تأکید کردند: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۶۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله نماینده ولی فقیه در استان و زاهدی استاندار قزوین در پیامی مشترک عمومی مردم شریف قزوین را به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.
متن پیام به این شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است. روزی که یادآور تبعید امام راحل(ره) در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزانی که در سال 57 توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است.
اگر چه در این روزها، شیطان بزرگ سعی بر تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی دارد، ولی تاریخ نشان داده که چهار دهه دشمنی آشکار این ام الفساد قرن با انقلاب اسلامی نتیجه ای جز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایۀ تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ندارد.
امسال نیز در روز 13 آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است جدی تر از سال های گذشته در تجمعی در ساعت 9:30 صبح در خیابان شهدا به همین مناسبت گرد هم آمده و از تمام اقشار مردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌‌آوریم.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها