خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

یک انسجام بی نظیر در خصوص کنگره شهدای استان اتفاق افتاده است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: به لطف خدا و از برکت خون شهدا یک انسجام ‌کم نظیر در این پدیده فرهنگی شاهدیم و هر مجموعه ای اقدام مربوط به این جریان فرهنگی را با جدیت دنبال می کند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۳۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار گردید.
سردار شاهرخی در این جلسه ابراز کرد: در آستانه برگزاری یک حادثه بزرگ معنوی در استان هستیم که حاصل تلاش هزاران نفر از دلدادگان انقلاب اسلامی است که اقدامات قابل تحسینی را ارائه داده اند و اینک یک اطمینان نسبی در استان در رابطه با ثبت و ضبط اثار دفاع مقدس ایجاد شده و با تلاش این ایثاذگران شاهد ایجاد این اثار هستیم و چه بسا که اگر این اتفاق نمی افتاد گرد فراموشی بر این آثار می نشست.
وی ادامه داد: گزارشات شفاهی و اسناد مکتوب در اختیار این مجموعه‌قرار دارد و‌مجموعه ای از هنرمندان و هرکسی که بخواهد در این راه قدمی بردارد این امکان به وجود امده ست.
سردار شاهرخی یادآور شد: به لطف خدا و از برکت خون شهدا یک انسجام ‌کم نظیر در این پدیده فرهنگی شاهدیم و هر مجموعه ای اقدام مربوط به این جریان فرهنگی را با جدیت دنبال می کند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تبیین کرد: انسجام و وحدت در همه مجموعه وجود دارد و کلمه ما مصداق واقعی یافت و در شهرستانها یک مجموعه ایجاد شده بود و روسای کمیته ها تلاش فوق العاده ای انجام دادند که قابل تقدیراست.
وی ابراز کرد: این چند روز باقی مانده نیاز به اهتمام جدی دارد که فضای استان یک فضای گفتمانی مناسب برای این بحث فرهنگی باشد و اقدامات مهم در این زمینه انجام شود و توقع و انتظارمان این است هر تلاشی می توانید در این زمینه انجام دهید البته ضعفهایی در برگزاری وجود دارد که منکر آن نیستیم.
سردار شاهرخی توضیح داد: پنج برنامه بزرگ با پنج مخاطب خاص وجود دارد که دو روز ابتدایی با آموزش و پرورش وفرهنگیان و دانش آموزی ، مجموعه دانشجویی، قشر بانوان و در اخر جلسه عمومی می باشد و ما از هر اقدامی جهت با شکوه تر و فراگیر بودن این برنامه ها استقبال می کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: یادواره های باشکوهی در تراز کنگره انجام شد امیدواریم این کنگره در تراز شهدا و در تراز تلاشهای مردم در هشت سال دفاع مقدس انجام شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار