در نشست صمیمی با استاندار مرکزی مطرح شد؛باقری:

نبود کتاب در برخی مقاطع تحصیلی برای دانش آموزان مشکل ایجاد کرده/تشکیل شورای اندیشه ورز دانش آموزان

نشست صمیمانه استاندار مرکزی با دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و هنری بسیجی استان مرکزی عصر دوشنبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۷۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ امیر حسین باقری از ناحیه ۲ اراک دومین دانش آموزی بود که با نگاه دانش آموزی و بسیجی خود مطالبات قشر خود را با مسئولین در میان گذاشت که در ادامه به نمونه هایی از آن اشاره می شود:

ما دانش آموزان برای پیگیری مطالبات و سایر موضوعات یک شورای اندیشه ورز تشکیل دادیم که توقع داریم مدارس و اداره آموزش و پرورش در این شورا همکاری انجام دهند، جلسات این شورای اندیشه ورز پنجشنبه ها از ساعت ۷ شب در مسجد امام علی(ع) برگزار می شود و امیدواریم مسئولین در این شورا حضور پیدا کنند.

مشکلات زیر بنایی مدارس از قبیل آسفالت مدارس، تعمیرات میز و نیمکت، تهیه امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و ورزشی باید مورد توجه باشد.

باید پرداختن به علوم اجتماعی و سواد رسانه ای بیش از گذشته مورد اهمیت باشد و در سنین پایین تر این مسائل مهم را به دانش آموزان یاد بدهیم.

یکی دیگر از مشکلات نبود برخی از کتاب ها در مدارس است،با وجود گذشت یک ماه از سال تحصیلی جدید هنوز برخی کتاب ها در مقاطع مختلف موجود نیستند.

دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و این قشر همیشه مورد توجه امام و مقام معظم رهبری بوده اند پس مسئولین با دانش آموزان باید همراه باشند.

ارزش های دفاع مقدس در مدارس باید پر رنگ باشند و نباید به فراموشی بروند.

متاسفانه در هماهنگی برخی کارها شاهد این هستیم که برخی از مدیران با دانش آموزان همکاری نمی کنند که این موضوع متاسفانه جای تأسف دارد.

ارسال نظرات