خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

مدیران برای حل مشکل مردم تلاش کنند

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه مردم به ما اعتماد کرده‌اند، بنابراین باید امانت‌دار خوبی برای آنان باشیم، گفت: مدیران برای حل مشکل مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۲۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

مدیران برای حل مشکل مردم تلاش کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح‌های این شهرستان اظهار داشت: از زمان ورود سرپرستی جدید بانک کشاورزی استان، در میزان پرداختی تسهیلات روند رو به رشدی در شهرستان داشته‌ایم که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اعضا کارگروه برای حل مشکل تسهیلات وقت می گذارند ولی این به معنای حل تمامی مشکلات نیست، باید همه ما در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم گره‌ای را باز کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه مردم به ما اعتماد کرده‌اند، بنابراین باید امانت‌دار خوبی برای آنان باشیم، ابراز داشت: مدیران برای حل مشکل مردم تلاش کنند.

وی بیان کرد: همه بدانند زمانی که پای منافع مردم به میان بیاید، بنده عضوی از این مردم است و در کنار آنان خواهم بود.

ناصری اظهار داشت: مدیرانی که می‌توانند در خدمت مردم باشند، ما نیز در کنار آنان خواهیم بود و از آنان حمایت می‌کنیم، اما مدیرانی که نمی‌توانند، دلیلی برای ادامه کار برای آنان نیست.

وی با بیان اینکه تبصره ۱۶ که حاصل تعامل دستگاه‌ها و بانک‌ها است، به خوبی دنبال شده است و میزان پرداختی‌ها نیز رضایت‌بخش است، گفت: دستگاه‌ها طرح‌هایی را معرفی کنند که برای درمان اشتغال شهرستان روزنه امیدی حاصل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات