خبرهای داغ:
مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی، بخش کشاورزی است و هدف اصلی آن توسعه‌ای است، نگاه حمایتی بانک کشاورزی از ایجاد تولید و اشتغال کرداری است نه گفتاری.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

نگاه حمایتی بانک کشاورزی از ایجاد تولید و اشتغال کرداری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نشست بررسی مشکلات دو واحد بزرگ تولیدی شهرستان نهاوند با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان، فرماندار و مدیران کارخانجات تولیدی نهاوند برگزار شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان در این جلسه گفت: دو کارخانه تولیدی فرآورده‌های لبنی احسان سپیده و روغن نگین به عنوان دو قطب بزرگ تولیدی در شهرستان با ظرفیت بسیار بالا یک مزیت ویژه در حوزه تولید و اشتغال برای شهرستان محسوب می‌شوند که نیاز است ما به عنوان بانک عامل و سایر مسئولین شهرستان و استانی حمایت ویژه‌ای را برای تولید با تمام ظرفیت فراهم کنیم.

هوشنگ حیدرنژادیان اظهار کرد: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی، بخش کشاورزی است و هدف اصلی آن توسعه‌ای است، نگاه حمایتی بانک کشاورزی از ایجاد تولید و اشتغال کرداری است نه گفتاری.

وی افزود: یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت و توسعه در هر کشوری بحث نظام مالی و سرمایه‌گذاری است و در کشور هم بانک کشاورزی نقش بسیار مهمی را در تامین منابع مالی بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی به عنوان اصلی‌ترین تأمین کننده منابع مالی است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان تصریح کرد: از مجموع  اعتبارات اشتغال فراگیر در استان سهم شعب بانک کشاورزی استان بیشتر از سایر بانک‌ها بوده که خوشبختانه با تلاش و زحمات همکاران چه در ستاد و چه در شعب با حمایت استاندار و فرمانداران توانستیم بیشترین درصد جذب را داشته باشیم.

وی با تکیه بر دو اصل ثابت در اساسنامه بانک کشاورزی به حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و قدم نهادن در راستای تعالی بخشی درآمدهای بخش کشاورزی، عنوان کرد: باید برای ارتقای هرچه بهتر جایگاه بانک کشاورزی و اعطای تسهیلات برای حمایت از تولیدکنندگان قدم‌های مناسب و جدی‌تری برداشته تا همواره شاهد موفقیت‌های این بانک باشیم.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه دو کارخانه احسان سپیده و روغن نگین به عنوان یک ظرفیت بزرگ در حوزه اشتغال شهرستان باید حمایت ویژه شوند، اظهار کرد: سیستم مالی کشور و در رأس آن‌ بانک‌ها، نقش بسیار اساسی و به ‌سزایی در ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید ملی دارند و به همین دلیل در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای آسان‌سازی، روند تولید و استفاده از تمامی ظرفیت های این واحدها تولیدی در شهرستان نظام بانکی به ویژه بانک کشاورزی باید حمایت خود را بیشتر کند.

مراد ناصری تاکید کرد: خوشبختانه در مدت حضور کوتاه دکتر حیدرنژادیان در استان سه بار به شهرستان نهاوند سفر کرده که نشان می دهد وی در راستای تعالی بخشیدن به بخش تولید و اشتغال در شهرستان نگاه ویژه‌ای دارند.

وی یادآور شد: بیش از نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده که با درایت و نگاه دکتر حیدرنژادیان به طور قطع این روند در آینده سرعت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات