خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

رسانه ها، دلسوزانه انعکاس دهنده فعالیت مدارس استثنایی باشند

بی نیاز گفت: مدارسی وجود دارد که توسط برخی دستگاهها اداره می شود و تحت نظارت آموزش و پرورش نیستند که اگر تصمیم‌گیرنده اصلی برای مدیریت این مدارس سازمان آموزش و پرورش باشد، بسیاری از مشکلات پیش نمی آید و تمام تلاش ما اجرای برنامه های مناسب برای دانش اموزان و کم کردن دغدغه خانواده ها می باشد.
کد خبر: ۹۰۶۷۹۴۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیدحسین بی نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: مدارس استثنایی استان، در کنار ۱۴ منطقه آموزش و پرورش بسیار فعال و موفق عمل کرده است.
وی ضمن اشاره به عملکرد و نقش رسانه ها در بازتاب اخبار و فعالیت های این حوزه گفت: رسانه ها بعنولن پل ارتباطی بین دستگاه ها و مردم بوده و انتظار می رود تا باتوجه به عملکرد خوب مدارس استثنایی و با نگاه دلسوزانه و خاصتر، مدارس استثنایی را نقد و بررسی نمایند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: مساله در حال حاضر با توجه به درصد بالای افسردگی به ویژه در بین معلولان، فعالیتهای این مراکز از طریق رسانه ها مطرح شود تا خلاقیت این دانش آموزان شناسایی شود و رسانه ها بررای بیان توانمندی های دانش آموزان استثنایی استان، زمان بیشتری صرف نمایند.
بی نیاز با اشاره به ماجرای مدرسه سما تاکستان افزود: مدارسی وجود دارد که توسط برخی دستگاهها اداره می شود و تحت نظارت آموزش و پرورش نیستند که اگر تصمیم‌گیرنده اصلی برای مدیریت این مدارس سازمان آموزش و پرورش باشد، بسیاری از مشکلات پیش نمی آید و تمام تلاش ما اجرای برنامه های مناسب برای دانش اموزان و کم کردن دغدغه خانواده ها می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها