خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک انتظامی همزمان با هفته نیروی انتظامی

سردار محمودی گفت: امسال در هفته نیروی انتظامی سامانه خدمات الکترونیک انتظامی راه اندازی شده که هدف از راه اندازی این سامانه ثبت سریع و دقیق هویت فرد در سامانه است که به صورت آنلاین در اختیار مراکز انتظامی و قضایی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۴۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم نشست هم اندیشی پلیس و دستگاه قضایی که با حضور مسوولان قضایی استان در سالن جلسات دادسرای عمومی قزوین برگزار شد بیان کرد: هفته نیروی انتظامی در مسیر پاسداشت و گرامیداشت پلیس و ارائه عملکرد پلیس در یکسال گذشته است.

وی گفت: در همین راستا قوه قضاییه از دستگاههای مهمی است که در القا امنیت در کنار نیروی انتظامی و سایر دستگاههای امنیتی قدم برمی دارد و‌ در واقع پلیس و ‌دستگاه قضا مکمل یکدیگر می باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امنیت از نیازهای اساسی بشر و نیاز اولیه همه جوامع و اجتماعات است. در همه دنیا عوامل انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در کشور هستند و در اساسنامه نیروی انتظامی در جهت حفظ دستاوردهای نیروی انتظامی و ایجاد امنیت، قوانین عام و خاص قضایی وجود دارد و برهمین اساس اولویتهایی در نظر گرفته شده و بر همان اساس برنامه ریزی می شود.

سردار محمودی با اشاره به اتفاق شب قبل در مدرسه ای در تاکستان عنوان کرد: به دلیل غفلت مدیر مدرسه، این اتفاق در دبیرستانی در تاکستان پیش آمد و بلافاصله پس از تماس، واحدهای انتظامی، به محل اعزام شده و مدیر و معاون و فرد مخل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. اما آنچه مشهود است این خبر در فضای مجازی به سمت و سوی اهداف دشمنان پیش نرود و خانواده ها باید آگاه باشند.

وی افزود: بسیاری از مسائل به دستگاه قضا و نیروی انتظامی برمی گردد و کردم باید مراقب باشند هیچ وقت نباید برنامه های داشته باشیم که رفتارهای اجتماعی تبدیل به مشکلات امنیتی شود. تامین امنیت داخلی کشور دغدغه ای است که ما با آن مواجه هستیم.

این مسوول انتظامی موضوع امنیت داخلی تصریح کرد: الویت ما در ماموریتهای محوله، تامین امنیت داخلی در شهرهای کشور است و برخی ماموریت ها شامل مواد مخدر، سرقت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد که با تلاش نیروهای خدوم پلیس، انجام میشود. اما در زمینه قاچاق ارز مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

سردار محمودی یاد آورشد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، کاهش تلفات جاده ای است که در این زمینه طی شش ماهه نخست سال، با توجه به افزایش ۱۳ درصدی سفرهای جاده ای و افزایش تردد در محورهای استان، شاهد کاهش تلفات فوتی و جرحی در جاده های استان بوده ایم.

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف نیروی انتظامی عنوان کرد: ارتقای توان عملیاتی و اجرایی مشترک بین پلیس، دستگاهها و رده های امدادی، تاکید بر تامین امنیت با مشارکت دستگاهها،
پیشگیری انتظامی و مقابله با آسیب های اجتماعی، ارتقا کمی و کیفی در انجام ماموریت های کلانتری ها، می باشد و امسال از نظر خوشایندسازی محیط در کلانتری ها جزو استانهای برتر کشور می باشیم.

این مسوول انتظامی استان تصریح کرد: امسال در هفته نیروی انتظامی سامانه خدمات الکترونیک انتظامی راه اندازی شده که هدف از راه اندازی این سامانه ثبت سریع و دقیق هویت فرد در سامانه است که به صورت آنلاین در اختیار مراکز انتظامی و قضایی قرار می گیرد.

سردار محمودی اضافه کرد: استان قزوین نسبت به سایر استانهای کشور در شرایط مطلوب امنیتی قرار دارد و این امر با تلاش نیروهای انتظامی و‌ همکاری دستگاهها به ویژه دستگاه و سایر نیروهای مسلح در اجرای امنیت امکان پذیر بوده و جزو پنج استان امن کشور می باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها