خبرهای داغ:
صورت گرفت:

آغاز بکار سامانه تعاون یار

کد خبر: ۹۰۶۷۳۹۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی سامانه تعاون یار و معرفی نماینده تام الاختیار ادارات کل استانی جهت دسترسی به این سامانه و تایید نهایی آغاز به کار کرد.
غلامحسینی مدیرروابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: با استعانت از خداوند متعال و تلاشهای مجدانه همکاران محترم این اداره کل در حوزه امور مشمولین و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، به منظور رعایت عدالت محوری و استقرار شایسته سالاری در جذب و به کارگیری کارکنان وظیفه، سامانه تعاون یار به آدرس اینترنتی تعاون یار
http//:taavonyar.mcls.gov.irراه اندازی و فرآیند ثبت نام و جذب این کارکنان در کلیه ادارات کل استانی، از طریق سامانه مذکور صورت خواهد گرفت. لذا کلیه افراد متقاضی جذب، جهت اعزام از ۹۷/۱۰/۱ می بایست از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۵ لغایت ۱۳۹۷/۷/۲۵ با مراجعه به آدرس اینترنتی و مذکور جهت ثبت نام و بارگذاری مدارک طبق سهمیه مصوب آن اداره کل اقدام نمایند.
وی گفت: شایان ذکر است جذب و پذیرش متقاضیان خارج از چارچوب تعریف شده مقدور نمی باشد. به منظور دسترسی به کارتابل سامانه و تایید نهایی متقاضیان ثبت نام شده پس از انجام مصاحبه نهایی توسط آن اداره کل، خواهشمند است تا تاریخ ۹۷/۷/۵ نماینده تام الاختیار خود را جهت توجیه و تعریف دسترسی به سامانه معرفی نمایند.
غلامحسینی افزود: اطلاعات مورد نیاز شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، سِمَت در اداره، تلفن دفتر و شماره تلفن همراه می باشد.
شایان ذکر است تاییدیه مشمولین در سامانه تعاون یار به منزله تایید مدیرکل استان می باشد.
وی عنوان کرد: آغاز به کار سامانه تعاون یار و معرفی نماینده تام الاختیار ادارات کل استانی جهت دسترسی به این سامانه و تایید نهایی مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها