خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

شاخصه های امنیتی بالایی داریم/ معاندین در تمام لحظه ها بدنبال سو استفاده از نشاط جامعه ما

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معاندین در تمام لحظه ها و ‌مراسمات بدنبال سو استفاده از نشاط و شادابی شما برای دستیابی به اهداف خود هستند و اگر امنیت روانی که بالاترین شاخصه امنیت است وجود نداشته باشد، امکان هیچ پیشرفتی ممکن نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۱۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم نمادین استانی قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی که در هنرستان شیخ طوسی ناحیه یک آموزش و‌پرورش برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: آموزش و پرورش کشور به عنوان فرهنگ ساز، در تمام مراحل با نیروی انتظامی تعامل خوبی داشته است.
وی ضمن تقدیر از مجموعه نیروی انتطامی در برقراری امنیت گفت: مولفه های اقتدار در کشورمان چند چیز است که مهمترین آنها شامل امنیت و توسعه علمی است و این دو مکمل یکدیگر هستند به طوری که اگر یکی از این‌ دو ‌در جامعه نباشد دیگری هم وجود نخواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: لذا کشور ما با دارا بودن این دو مولفه، کشوری مقتدر است و حافظان امنیت تولنسته اند امنیت پایدار را برقرار نمایند. به طوریکه هیچ کشوری در منطقه این اقتدار و امنیت پایدار ندارد.
قاسمی عنوان کرد: از حیث امنیت، با توجه به تلاش های نیروی انتظامی، جزو کشورهایی هستیم که شاخصه های امنیتی بالایی داریم که این امر را مرهون تلاشهای پلیس هستیم.
وی بااشاره به الگوپذیری جوانان خطاب به دانش آموزان افزود: امروز دشمنان در پی این هستند که با استفاده از احساسات شما جوانان به اهداف شوم خود دست یابند و همه امید معاندین جمهوری اسلامی به شما جوانان است که با استفاده از ابزاری همچون فضای مجازی، اعتیاد و ماهواره امنیت جانی و روانی جامعه را مخدوش نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: معاندین در تمام لحظه ها و ‌مراسمات بدنبال سو استفاده از نشاط و شادابی شما برای دستیابی به اهداف خود هستند و اگر امنیت روانی که بالاترین شاخصه امنیت است وجود نداشته باشد، امکان هیچ پیشرفتی ممکن نخواهد بود.
قاسمی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش استان با پلیس در حوزه های مختلف اجتماعی تصریح کرد: در برقراری امنیت، ما فقط ظاهر امر را می بینیم و اگر اطلاعات و نیروی انتظامی ما نباشد، اقتدار نخواهیم داشت از همین رو باید قدردان حافظان امنیت باشیم و در این مسیر در کنار آنها باشیم به همین دلیل همه شما باید بعنوان همیاران پلیس در کنار پلیس حافظ نظم‌ و امنیت باشید و مدیریت این امر با نیروی انتظامی است.
ایجاد امنیت با برنامه های هدف محور
در ادامه شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و‌ پرورش استان قزوین نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی در راستای بیان عملکرد و اهداف و برنامه های مهم این حوزه که در رأس آن امنیت کشور است برگزار می شود.

وی گفت: عزیزانی که با تعقل در حوزه امنیت قدم برمی دارند و ثبات و تعالی یک کشور در گرو تلاش و ازخود گذشتگی آنهاست تا سایر اقشار جامعه در کمال عزت و آرامش زندگی نمایند.

مدیرناحیه یک آموزش و‌ پرورش استان قزوین اظهار کرد: امروز اگر این نظم و امنیت در کشور حاصل است نتیجه تلاش همین نیروهای جان برکف است که برای برقراری نظم تلاش می کنند و ما در جامعه ای زندگی می کنیم که تمام پیشرفتهای علمی و فناوری ما در سایه امنیتی است که مرهون تلاش پلیس است.

غلامی عنوان کرد: امروز رسالت ما دست یافتن به معرفتی است که قدردان تلاش نیروهای امنیتی کشور باشیم. چرا که درمسیر موفقیت، برنامه های مدونی وجود دارد که یکی از انها امنیتی است که یک فرد وظیفه شناس در لباس نیروی انتظامی در حوزه درس و مدرسه ایجاد می کند.

وی افزود: ارتباط خوب و ‌هماهنگی مناسبی بین نیروی انتظامی با سایر ارگانها وجود دارد و این ارگان با انجام ماموریتهای هدف محور، شرایط زندگی را برای کشور ما آسان کرده است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها