خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

رشد فرهنگ حسینی در جامعه بساط استعمارگران را برمی چیند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اگر فرهنگ حسینی در جامعه رشد و تعالی یابد بساط استعمارگران و مستبدان برچیده می شود، به همین دلیل در طول تاریخ با این نهضت مخالفت شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در دیدار مسئولان قضایی با مردم شریف قزوین که در مسجد جامع روستای دیال آباد برگزار شد، گفت: امروز دشمن از هیچ هجمه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نمی کند و تمام این هجمه ها به دلیل مبارزه این نظام با استکبار جهانی است اما ما از این مسیر دست نخواهیم برداشت و با قدرت نیز ادامه خواهیم داد زیرا به این مبارزه اعتقاد و باور قلبی داریم.
وی افزود: دشمن 40 سال است که همه تلاش خود را به کار گرفته تا این انقلاب را به شکست برساند و پس از شکست در جنگ های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی حالا جنگ اقتصادی را به راه انداخته است اما در این جنگ نیز پیروز نخواهد شد زیرا مردم با بصیرتی عمیق به این موضوع نگاه می کنند و نخواهند گذاشت دشمن از این طریق بر ما پیروز شوند و از این گردنه ی تاریخ نیز با سلامت عبور خواهیم کرد.
مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: هر روز جوشش خون شهدا وسیع تر می شود و به سمتی می رود که کاخ ظالمان و دشمنان بشریت به دست امام زمان (عج) برچیده شود.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل تاثیری که جریان کربلا و عاشورا در رشد و تعالی و بصیرت افزایی جامعه داشت بعد از این جریان مخالفت ها، تحریف ها و مقابله با این نهضت آغاز شد تا حقیقت این نهضت و پیام امام حسین علیه السلام برای همگان روشن نشود.
حجت الاسلام قدرتی اظهار داشت: امروزه دشمنان در فضای مجازی مخالفت هایی را با فرهنگ عاشورایی و امام حسین علیه السلام آغاز کرده اند تا جلوی اثرگذاری این فرهنگ و نقش آن در مقابله با دنیای استکبار را بگیرند.
وی ادامه داد: امروزه دنیای غرب مروج فرهنگ های پوشالی، پوج و عرفان های کاذب است تا جهان و نسل جدید با فرهنگ ناب حسینی و مکتب سرخ عاشورا آشنا نشود.
این مقام قضایی استان تاکید کرد: نسل جوان و اهمیت دادن به آن همیشه مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است و همه ما باید به جوانان و تعمیق باورهای آنان نگاه ویژه ای داشته باشیم زیرا دشمنان ما از طریق فضای مسموم مجازی به دنبال ایجاد ضعف در باور و اعتقادات عمیق برگرفته از دین اسلام و اهل بیت جوانان ما هستند تا نسل آینده ما را نسلی ضعیف و پوچ کنند و بتوانند بر آنان تسلط یابند و امروز در فضای مجازی این هدف را دنبال می کنند.
رییس کل دادگستری قزوین در ادامه یادآور شد: به همین دلیل از وهابیت، شیخی گری، بابی گری و گروه های کمونیستی که سخن از آزادی و حقوق بشر می زنند و هیچ دستاوردی برای نسل جوان ندارند حمایت می کنند و با فرهنگ و اندیشه ای که در مقابل فرهنگ مادی گری غرب قرار می گیرد و مانع زیاده خواهی آنها می شود مقابله می کنند.
وی گفت: جبهه حق در طول هزاران سال تاریخ بشریت از زمان آدم تا کنون در مقابل جبهه باطل ایستادگی کرده و هیچگاه به زورگویی ها و زیاده خواهی های جبهه کفر و زور تن نداده است.
این مسئول قضایی ادامه داد: ما باید بپذیریم در حوزه های مختلف مشکلاتی داریم که برخی به ارث مانده از نظام شاهنشاهی و حاکمیت نظام های غیر اسلامی در طول تاریخ است که حذف آنها از فکر و اندیشه مردم زمان زیادی نیاز دارد.
حجت الاسلام قدرتی افزود: برخی از مشکلات نیز ناشی از بی تدبیری مسئولان و کاستی ها در قانون گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، بیمه ای، بانکی، گمرکی و... است که باید با اهتمام و توجه بیشتر برای حل آنها اقدام شود.
وی تصریح کرد: سوء استفاده و بدتدبیری برخی از مسئولان نیز در این زمینه موثر بوده است اما باید اذعان کرد جمهوری اسلامی در زمینه حاکمیت یک نظام دینی مبتنی بر معارف وحیانی اصیل حرکت کرده است که نتیجه آن برچیده شدن بساط بسیاری از مدعیان حکومت داری در جهان است.
رییس کل دادگستری قزوین در پایان ادامه داد: دشمنان فهمیده اند که هدف این انقلاب اضمحلال آنها است و باید هرجور شده است با سنگ اندازی جلوی حرکت این نهضت را بگیرند که البته هیچگاه موفق نخواهند بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها