خبرهای داغ:
با حضور سردار شادمانی؛

اجتماع 20هزار نفری بسیجیان همدان برگزار شد

اجتماع 20هزار نفری بسیجیان استان همدان با حضور سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۱۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

اجتماع 20هزار نفری بسیجیان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز نمایش اقتدار عاشورایی بسییجیان با اجتماع 20هزار بسیجی از سراسر استان، با حضور سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء ، ایت الله محمی نماینده ولی فقیه در استان ، فرماندهان و مسئولین نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی، خانواده های شهدا، ایثارگر و جانبازان و مردم دارالمومنین همدان در استادیوم قدس برگزار شد.

حاضران در این همایش، اعضای فعال بسیج و گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

در این اجتماع عظیم و باشکوه، بسیجیان خواهر و برادر از همه اقشار و در همه رده‌های سنی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، کوثر و امام علی(ع) در صفوفی منظم و لباس رزمی، ضمن تجدید میثاق مجدد با ولایت هم نوا با هم ندای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا خامنه‌ای سر داده و پرچم پر افتخار وطن و پرچم‌های حسینی و عاشورایی را به اهتزاز در آوردند.

بسیجیان غیور و غیرتمند با نمایش اقتدار خود بار دیگر ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات همواره پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستاده و در حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه ذره‌ای دست نخواهند کشید.

در ابتدای این مراسم، با همخوانی سرود ملی و اجرای سان، فرماندهان سپاه و مسئولین استانی به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

همچنین در این مراسم بیانات گهربار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی به صورت ویدئو کنفرانس در ورزشگاه قدس پخش شد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این اجتماع با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) از ارائه خدمات به بیش از 30 هزار نفر در استان همدان طی مرحله دوم رزمایش توسط ۵ هزار نیروی جهادگر در استان خبر داد.

همچنین در این مراسم سردار شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر ترویج و تقویت روحیه دهه اول انقلاب در مسئولین درراستای حل مشکلات کشور به سردرگمی و عاجز ماندن دشمنان نظام و انقلاب در برابر قدرت نظامی کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات