خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان همدان از حضور انقلابی بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۴۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

پیام تقدیر فرمانده سپاه استان همدان از حضور انقلابی بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشوراییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی صدور پیامی از حضور انقلابی عموم مردم، مسئولین و اقشار مختلف بسیج استان همدان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

ملت غیور و شهیدپرور استان همدان؛ تقدیر الهی بر این بود که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر هیمنه استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار در خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان شکسته شود.

حضور سراسر غرورآفرین 20 هزار نفر بسیجی همچون موج عظیمی همه دنیا را فرا گرفت، گویا این حضور حماسی سیلی محکمی باشد بر جبهه کفر.

اینک به برکت و عظمت شهدای انقلاب اسلامی و صلابت و قاطعیت بسیجیان غیور، پیروزی بزرگی در عرصه دفاعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و این حضور حماسی شکست و خواری بود برای دشمنان این مرز و بوم.

به همین مناسبت ضمن شکرگزاری به درگاه قدس احدیت از شما بسیجیان فهیم و بزرگوار همیشه در صحنه استان همدان به خاطر حضور انقلابی در این رزمایش و مسئولین خدوم استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

«وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ»

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات