خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه رهبر مقتدر ما شرط بسیجی بودن را بصیرت معرفی کردند، گفت: برخی در سخت‌ترین شرایط مقابل دشمنان ایستادند؛ راه ماندگاری و قوام و پایداری بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۹۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

بصیرت افزایی راه ماندگاری و قوام و پایداریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان همدان سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2، ضمن نثار درود و سلام بر شهدا به خصوص شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیجیان سرمایه ارزشمند و ماندگاری هستند که پیروزی انقلاب اسلامی و اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) را تضمین کرده‌اند.

وی گفت: بسیجیان با حضور حماسی خود جلوه‌هایی از عشق به خدا، پیامبر(ص)، قرآن، ائمه اطهار(ع)، عشق به شهیدان و راه شهیدان، عشق به وادی مقدس جهاد، عشق به همه دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را به جلوه کشیدند و به عالی‌ترین وجه ترسیم کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ابراز داشت: این حماسه بزرگ قوت قلبی برای همه مسئولین کشور در این لحظه نبرد بی امان با دشمنان و معاندین و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: بسیج یعنی انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، بسیج یعنی پایداری و مقاومت، بسیج یعنی عزت،  ارادت و سرافرازی، بسیج یعنی پیمان خون با شهیدان، بسیج یعنی لبیک با مقتدا و ولی امر مسلمین رهبر عظیم الشان، بسیج یعنی لبیک به قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه.

سردار شادمانی در ادامه با بیان اینکه پیام شما برادران و خواهران پیام عزت و رهروی از شهیدان است، خاطرنشان کرد: این شور و حماسه که امروز در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده بسیار هوشمندانه و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی یک قوت قلب و یک اقتدار دشمن‌شکن است و امروز یکی از لحظات حساس و سرنوشت‌ساز خود را می‌گذراند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس بر اساس ضربات سهمگین فرزندان ایران زمین، این توطئه بزرگ را ساخت و افشا کرد قهرمانان ما با همه تیزبینی‌هایی که داشتند جهان اسلام را به راه‌اندازی هسته‌های مقاومت دعوت کردند و درست زمانی که دشمن عزم خود را جزم کرد تا ریشه این ملت را بخشکاند یک اتفاقی برای تحقق این رویداد خبیث رخ داد و آن جمع شدن 300 نفر از متخصصین بود برای بررسی وضع خاورمیانه که خواستند از جمله کشور ای خاورمیانه  کشور مقتدر ایران اسلامی را تکه تکه کنند، اما نتوانستند.

* راه‌اندازی نیروهای مقاومت در جهان به تأسی از بسیج

وی در ادامه یادآور شد: امام عظیم الشان با دفع این توطئه فرمان راه‌اندازی هسته‌های مقاومت را صادر کردند و با این تیزبینی و زیرکی انقلابی، اندکی بعد این طرح آمریکایی افشا شد و از دو طریق اجرا کردند یکی از بدو به قدرت رسیدن بوش دوم و دیگری نیز از طریق طرح تجزیه کشورهای خاورمیانه و برپایی انقلاب مخملی در گرجستان  و در دیگر کشورها بود.

سردار شادمانی تصریح کرد: برای مقابله با این توطئه خبیثانه بود که امام عظیم الشان راه‌اندازی هسته‌های مقاومت را در جهان اسلام صادر کردند و افرادی در کشور بودند که در برابر انقلاب مخملی دشمنان و در برابر تجاوز اشغال نظامی دشمنان ندای سازش و تسلیم را سر می‌دادند اما جانشین شجاع، عالم، عارف و مقتدای امروز ما امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که سکاندار این انقلاب صاحب الزمانی(عج) شدند این فرمان را گرفتند و حاصل آن میلیون‌ها انسان آزاده با تفکر جهادی، عاشورایی و بسیجی در جای جای ایران، همچون شما بسیجیان لباس رزم برتن دارند و با بصیرت انقلابی به پیروی از مقتدای خود انقلاب را به پیش می‌برند.

وی بیان داشت: با تأسی از راه شما امروز در عراق نیروهای بسیجی و انقلابی به میدان آمده‌اند، همچنین در سوریه به پیروی از همین فرمان نیروی زمینی راه‌اندازی شده که در برابر توطئه‌ها ایستادند و با قدرت همه آنها را سرکوب کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز در یمن همین نیروها در برابر نیروهای صهیونیسم و آمریکایی شیطان صفت حماسه‌ای ماندگار به ثبت رساندند و در لبنان در همسایگی یک رژیم آدم‌کش خبیث هیمنه‌ای برپا کرد.

وی با بیان اینکه شما از جنس همین نیروهای مقاومت هستید که امروز به ثمر رسیده است، تصریح کرد: نبردی بی امان در راه است که دشمنان همچنان گذشته با شکست‌های بعدی مواجه می‌شوند.

سردار شادمانی ابراز داشت: دشمن در برابر این ملت آشفته و سردرگم و عاجز و ناتوان است و از روی عجز و ناتوانی یک راه ناجوانمردانه را در پیش گرفته و به معیشت ما توجه کرده است.

وی در خصوص انباشت کردن وسایل معیشتی گفت: در واقع انباشت کردن وسایل معیشتی، چندکاری، خمودگی، تنبلی مخالفت با این جبهه مقاومت است.

* تمام عزت در نگاه به درون کشور است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) بابیان اینکه امروز عزم خود را جزم کرده‌ایم تا از این مشکلات با سربلندی عبور کنیم، گفت: انقلاب را در 40 سالگی جشن می‌گیریم و دشمن را ناامید می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز سه قوه تحت امر رهبر شجاع ما کمر همت بسته‌اند تا مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنند به شرط اینکه همه مسئولین به روحیه اول انقلاب برگردند از خود شجاعت به خرج دهند.

سردار شادمانی افزود: یکی از مشکلاتی که این رزم را تا حدودی متزلزل کرده برون‌نگری است که باید دیدگاهشان را عوض کنند و درون‌نگر باشند چراکه تمام عزت در درون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان بانشاط، امیدوار، ولایتی و متدین در کشور زیاد وجود دارد و یکی بعد از دیگری در اختیار ما است و این ظرفیت قادر است به عالی‌ترین وجه کشور را اداره کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)گفت: ما همه سرمایه‌هایمان را با امید و انگیزه انقلابی در این برهه از زمان ثبت خواهیم کرد؛ این انقلاب، انقلاب امام زمانی(عج) است و رهبر مقتدر ما شرط بسیجی بودن را بصیرت معرفی کردند.

وی با بیان اینکه برخی در سخت‌ترین شرایط مقابل دشمنان ایستادند، تصریح کرد: راه ماندگاری و قوام و پایداری شما، بصیرت‌افزایی است.

سردار شادمانی با بیان اینکه مسئولین برای تحقق منویات مقام معظم رهبری هرچه در توان دارند از طریق آموزش در اختیار بگذارند، عنوان کرد: اگر بسیجیان تحت تاثیر یاوه‌گویی‌های دشمن قرار بگیرند یقینا دچار بی‌بصیرتی شده‌اند؛ این میدان، میدان پایداری و ایستادگی و ایثارگری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات