سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل در گفت و گو با «بسیج»؛
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان اردبیل روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه با حضور باشکوه بسیجیان در یک مکان مشخص تجمع خواهند کرد و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رزمایش اقتدار عاشورایی و اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل برگزار می‌شود
سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در گفت و گو با بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس تصریح گرد: با توجه به سپری شدن هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثار و فداکاری بر خود وظیفه می‌دانیم به روح پرفتوح شهدا درود بفرستیم و تقدیر و تجلیل داشته باشیم از ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و شهدای ایام هشت سال دفاع مقدس.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در میدان‌های مختلف عرصه‌هایی که نیاز بوده برای انقلاب و نظام اسلامی حاضر بوده و هست بسیج میدان‌های مختلف میدان‌های دفاعی و امنیتی سازندگی جهادی توسعه کشور و این شجره طیبه همواره به وظیفه جهادی انقلابی و دینی خود عمل نموده است.

وی ادامه داد: بسیج همواره بت شکن و راهگشا بوده و راهور می‌باشد و اگر ما به توانایی بسیج و تفکر بسیجی دست پیدا کنیم و با این تفکر را هم آن را ادامه دهیم یقیناً اثربخش خواهد بود و مشکلاتی که پیش روی ملت ایران هست برطرف خواهد شد.

مستعد حصاری بیان کرد: با تفکر بسیجی و نیروی بسیجی با عمل بسیجی بر وظیفه انقلابی دینی و جهادی خود بایستی عمل کنیم تا توطئه دشمنان را خنثی کرده و ایران اسلامی را با عزت و سربلندی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش ببریم چرا که این اقتدار و عظمت ایکه شهدا به ما داده‌اند و به برکت خون شهدا بوده است حفظ کنیم و آرامش و امنیت و رفاه را به مردم ایران اسلامی ارمغان داشته باشیم.

وی گفت: بسیجیان عزیز همواره در صحنه بودند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور بسیج همیشه برای جوانان شور آفرین بوده برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین بوده است.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: بسیجیان دلاور، قهرمان و ولاییتمدار استان اردبیل رزمایش اقتدار عاشورای بسیج با عنوان سپاه محمد رسول الله (ص) ۲ که مرحله اول آن را از ۹ تا ۲۹ شهریور در مراکز شهرستان‌های استان اردبیل همزمان با سراسر کشور انجام دادند لذا این بار نیز مرحله دوم این رزمایش با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان محمد رسول الله (۲) روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه اجرا خواهد شد.

وی در رابطه برگزاری این رزمایش در اردبیل افزود: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان اردبیل روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه با حضور باشکوه بسیجیان در یک مکان مشخص تجمع خواهند کرد و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سردار مستعد حصاری با بیان اینکه این رزمایش همبستگی و وحدت انسجام ملی را به نمایش خواهد گذاشت، اظهار داشت: یک بار دیگر وحدت ملی و وحدت و اتحاد مردم ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و این رزمایش باعث امید آفرینی مردم و ترس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.
 
امنیت مردم و ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح است

مستعد حصاری با اشاره به انتقام سخت سپاه پاسداران از تروریست‌های حادثه اهواز خاطر نشان کرد: امنیت مردم و ملت ایران برای نیرو‌های مسلح یک خط قرمزی است که اگر دشمنان از این خط قرمز عبور کنند فرزندان انقلاب اسلامی بدون هیچ معطلی از خط قرمز آن‌ها عبور خواهد کرد همانطوری که سپاه پاسداران وعده صادق انتقام خون حادثه شهدای اهواز را از تروریست‌ها داده بود سیلی سیلی محکمی بر پیکره تروریست‌ها زد و اگر این اشتباه دوباره از آن‌ها سر بزند قطعاً پاسخ کوبنده‌تر و ویرانگر دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار