خبرهای داغ:

پخش بیش از 4 هزار و 800 دقیقه برنامه در هفته دفاع مقدس

صداوسیمای مرکز قزوین در هفته دفاع مقدس بیش از 4 هزارو800 دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی و خبری پخش کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۶۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: این مرکز ضمن تمهید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در هفته دفاع مقدس از ظرفیت های حوزه تامین نیز برای انعکاس جلوه های ایثار و شهادت رزمندگان استان بهره گرفت.

وی اظهار داشت: سیمای مرکز قزوین در هفته ی دفاع مقدس 2 هزار و 565 دقیقه برنامه زنده و ضبطی با همین موضوع تولید و پخش کرد که برنامه های «هفت شهر عشق» «پخش مراسم رژه» «گفتگوی ویژه خبری با موضوع هفته دفاع مقدس» و در حوزه تامین سیما نیز «پخش فیلم های سینمایی» «نماهنگ» «مستند قرارگاه بی قرار» «قاب ماندگار» «موشن گرافیک 10مرد» و پخش انیمیشن مهمترین برنامه های سیمای مرکز قزوین در این هفته بود.

انبارلویی در ادامه افزود: رادیو قزوین هم 2 هزار و 98 دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تولید و پخش نمود که برنامه های «نشانی» «لحظه های آسمانی» «نمایش کوتاه» «نواهنگ» و در حوزه تامین رادیو نیز «نشان راه» «جرعه ای از دریا» «یادمان باشد» «حدیث مقاومت» و «هفت کوچه» مهمترین برنامه های این معاونت برای هفته دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: در هفته دفاع مقدس خبر مرکز قزوین هم با تولید و پخش 228 دقیقه خبر و گزارش خبری و همچنین پوشش برنامه های مربوط به دفاع مقدس اخبار مربوط به این هفته را در رادیو و تلویزیون منعکس نمود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: ایجاد صفحه ویژه دفاع مقدس در وب سایت مرکز، معرفی ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی و انتشار تیزر سریال های ویژه هفته دفاع مقدس، انعکاس اخبار و رویداد های هفته دفاع مقدس، تولید نماهنگ ها و انتشار موسیقی و پادکست با موضوع هفته دفاع مقدس، تولید و انتشار کلیپ های۱۲ قسمتی خاطرات و زندگینامه شهدا و ایثارگران قزوینی، انتشار گزارش های مردمی و اینفوگرافیک عملیات های شاخص دفاع مقدس، بازنشر مستندهای جذاب دفاع مقدس، ترند هشتک های (دفاع_مقدس) ، (جنگ_تحمیلی) از جمله فعالیت های معاونت فضای مجازی مرکز در هفته دفاع مقدس بود.

انبارلویی در پایان گفت: حضور یادگاران دوران حماسه وایثار در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، اجرای نمایش صحنه ای بصورت زنده با حضور هنرمندان و اجرای دکوری متناسب با دفاع مقدس، نمونه هایی از جدیت و تلاش عوامل برنامه ساز برای انتقال حس و حال دفاع مقدس به مخاطبان است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها