خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین:

فرهنگ عاشورا کشور را از بحران اقتصادی نجات می دهد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام می تواند کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۰۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در مراسم گرامیداشت هفته مقدس که در مسجد دوازده امام(ع) شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: دشمنان بعد از شکست در جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری به جنگ اقتصادی روی آورده اند تا شاید بتوانند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.
وی افزود: آنها از این موضوع غافل هستند که قیام سرخ عاشورا و فرهنگ کربلا در این مملکت برای همیشه ساری و جاری است و اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: اگر ملت ایران توانست نظام استبدادی 2 هزار و 500 ساله و تا بند دندان مسلح شاهنشاهی را از اقتدار ساقط کند به این دلیل بود که درک و بصیرت فرهنگ عاشورا در جامعه پیدا شد و راه رشد، تعالی و نجات که قیام امام حسین (ع) بود برای همگان روشن گشت.
رییس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: درک قیام ابا عبدالله الحسین بود که موجب شد ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم ها را تحمل کرده و اجازه ندهد یک وجب از خاک کشور ایران به دست دشمن بیفتد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اضافه کرد: امروزه تنها راه نجات بشریت از سلطه ظلم و حکومت های ستمگر که به نام عدالت، آزادی و حقوق بشر به همه ظلم و ستم می کنند توسل به حضرت مهدی (عج) فرزندی از نسل ابا عبدالله الحسین است که می تواند جامعه بشریت را به نجات و سعادت هدایت کند.
وی تاکید کرد: اگر بشریت به فهم و اعتقاد لازم برسد ولایت امام حسین (ع) و مکتب عاشورا قطعا می تواند جامعه بشریت را از بحران های فعلی نجات دهد به همین دلیل بود که امام راحل فرمود هرچه داریم از محرم و صفر است.
این مقام قضایی استان در ادامه افزود: استکبار جهانی دو دهه تهاجم و شبیخون فرهنگی را علیه نسل جوان کشور آغاز کردند اما جوانان و نوجوانان این کشور برخلاف تمایل آنها با ظرفیت بی نهایت عاشورا پرورش یافتند و از دل آنها مدافعان حرم پیدا شدند.
رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان اظهار داشت: این جوانان غیور وطن دشمنان را کیلومترها دور از خاک وطن زمین گیر کردند و امروز به برکت قیام امام حسین (ع) و عاشورا استخوان در گلو و خاری در چشم دشمنان شده اند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها