قدردانی فرمانده سپاه دشتستان از برگزارکنندگان رژه 31 شهریور

در پی حضور حماسی بسیجیان در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲ و مراسم رژه ۳۱ شهریورماه. فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، بیانیه‌ای صادر نمود
کد خبر: ۹۰۶۱۶۲۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
 بیانیه فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
  در پی حضور حماسی بسیجیان
  در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲ و
  مراسم رژه ۳۱ شهریورماه
   بسم الله الرحمن الرحیم
" وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ    یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ " (سوره انفال- آیه ۶۰)

با عرض سلام و درود به روح بلند و ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام از صدر تا کنون، به ویژه شهدای هشت سال مردی و مردانگی.
ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به عموم مردم ایمانی و ولایت مدار شهرستان دشتستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان سرافراز ایران اسلامی، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهدای گرانقدر و دلاوری‌های جانبازان و ایثارگران عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی و خاطرات جنگ که به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب " به عنوان گنجینه تمام ناشدنی برای آیندگان است" را در فضای جامعه زنده نگه داریم و به نسل بعد انتقال دهیم.
حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف شهرستان دشتستان در " رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ " و نمایش مقتدرانه آنان دوشادوش دلاور مردان انتظامی و سپاهی در مراسم رژه ۳۱ شهریور، بار دیگر عطر دلنشین ایثار و رشادت را در فضای شهرستان، دیار نخل‌های رعنا قامت گردان تخریب و ۶۷۰ سرو رعنا قامت دشتستان گستراند و حضور فراموش ناشدنی سپاهیان محمد رسول الله در دوران دفاع مقدس را در اذهان عموم زنده و تداعی نمود.
نمایش اقتداری که در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار " وحدت، ایستادگی و پیشرفت " مایه مباهات و امیدواری برای دوست داران نظام اسلامی و باعث یاس و نا امیدی دشمنان و معاندان این سرزمین کهن به ویژه استکبار جهانی و جیره خواران منطقه‌ای اش گردید.
حضور با صلابت شما نشان داد که مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در عهدی که پدران و مادرانشان با امام امت (ره) و آرمان‌های والای شهدای گرانقدر بسته اند، همچنان وفا دارند و این مسیر سعادت آفرین را تا رسیدن به قله‌های سربلندی و پیشرفت ادامه خواهند داد.
یقیناً این حماسه حضور و نمایش اقتدار شما بسیجیان به ویژه جوانان انقلابی و با انگیزه در کنار پیش کسوتان جهاد و شهادت، برگ زرین دیگری به کتاب سراسر افتخار دشتستان بزرگ خواهد افزود و در اذهان عموم باقی خواهد ماند.
بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریف نبوی " لا یَشکُرِ الله مَن لا یَشکُر الناس " از همراهی و همدلی یکایک بسیجیان عزیز، اعضای محترم شورای تامین شهرستان، همکاران گرامیم در فرماندهی انتظامی و سپاه به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه، روحانیت معظم، شهرداری و شورای اسلامی، ادارات و نهاد‌های مرتبط با " رزمایش و رژه " و عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) همواره موفق و پیروز و سربلند باشید.

                                                                                        سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور
                                                 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
ارسال نظرات