خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین:

تخصیص ۲۵ میلیون مترمکعب آب رودخانه شاهرود به منطقه طارم سفلی و طرح های عمومی

فرخزاد گفت: این سهم در صورت امکان و با بررسی های فنی و عدم وجود معارضات به روستاهای طارم سفلی که دارای باغات قدیمی می باشند، تعلق می گیرد و مجوز تخصیص نیز برای طرحهای عمومی و نیز طرحهایی که دارای پروانه بهره برداری هستند، صادر می شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در جلسه ای که در محل وزارت نیرو و مدیریت منابع آب و با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیر کل آب منطقه ای تشکیل شد بیان کرد: 25 میلیون متر مکعب سهم از آب شاهرود فقط به افراد بومی واگذار می شود و اشخاص و شرکتهای غیر بومی در اولویت نیستند.
وی گفت: این سهم در صورت امکان و با بررسی های فنی و عدم وجود معارضات به روستاهای طارم سفلی که دارای باغات قدیمی می باشند، تعلق می گیرد و مجوز تخصیص نیز برای طرحهای عمومی و نیز طرحهایی که دارای پروانه بهره برداری هستند، صادر می شود.
معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: برخورداری از آب در حوزه تولید، کشاورزی، اشتغال و طرح‌های مختلف اقتصادی نقشی انکارناپذیر دارد.
فرخزاد عنوان کرد: تخصیص 25 میلیون مترمکعب آب از رودخانه شاهرود، برای تامین آب کشاورزی حاشیه این رود نقش تاثیرگذاری در کشاورزی برای ساکنین اطراف شاهرود خواهد داشت.
وی افزود: با تلاشهای صورت گرفته و جلسات متعددی که در این خصوص برگزار شده است تا کنون برای 15 میلیون متر مکعب مجوز بهره برداری صادر شده و امید است بتوانیم برای 10 میلیون متر مکعب باقی مانده نیز مجوز برداشت را دریافت کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها