خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین خبر داد

برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه سمانه لالجین

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین از برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) و هفته دفاع مقدس به مدت 13 روز در پایگاه سمانه لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه سمانه لالجینفهیمه روشن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این هفته چندین برنامه تدارک دیده شده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با حجت‌الاسلام سیفی امام جمعه لالجین از جمله این برنامه‌ها است که در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سرگروه‌های صالحین و فرمانده پایگاه‌ها حوزه زینب کبری(س) لالجین برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین عنوان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی با موضوع «خدا، امید و نا امیدی» توسط با حضور کارشناس روانشناسی و حافظ قرآن کریم نیز در پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین صورت گرفت.

وی یادآور شد: برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) و هفته دفاع مقدس نیز از اول محرم به مدت 13 روز در پایگاه سمانه لالجین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات