خبرهای داغ:
مسوول کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار شهید استان:

محرومیت زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی است

اردوی جهادی در مناطق محروم استان با حضور؛ رییس حوزه هنری قزوین و جمعی از مسوولان فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۰۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  رییس حوزه هنری هدف از برپایی اردوهای جهادی را محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق حاشیه ای و برچیدن محرومیت از سیمای استان برشمرد.
مسوول کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار شهید استان افزود: جامعه هدف ما در بخش فرهنگ و هنر، منطقه خیرآباد شهر قزوین و محله راه آهن شهرستان آبیک بود که با هماهنگی و همکاری سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) و سازمان بسیج سازندگی استان ، برنامه های متنوعی در مناطق فوق برگزار و مورد استقبال اهالی واقع گردید.
علی هوشمند یادآور شد: با توجه آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه ای ونیاز سنجی های صورت گرفته، دیوارنگاره هایی با موضوع؛ اعتیاد، اقتصاد مقاومتی، تهدیدات فضای مجازی، شهدا و... با کمک و همیاری بچه های محلات اجرا شد.
مسوول گروه جهادی شهید تاج احمدی خاطرنشان کرد: در این اردوی دو روزه برنامه های متنوعی چون؛ مسابقات فرهنگی و ورزشی، گریم کودک، نقاشی کودک با موضوع محرم و عاشورا، اجرای برنامه های نمایشی، نقالی، زیبا سازی مدارس و... برگزار شد.
علی هوشمند توجه به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی را از مهمترین اولویت های این مرکز برشمرد. وی ارتباط مستمر جهادگران با جامعه هدف، برپایی اردوهای جهادی در همه فصول سال و نقش پذیری مردم در برنامه‌ها را در اعتلای سازندگی لازم برشمرد.
1010/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها