خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

جمهوری اسلامی، اقشار مختلف را تحت لوای نظامی واحد گردهم آورد

زاهدی گفت: جمهوری اسلامی حرف تازه ای را ایجاد کرد و خواست خداوند این بود که انسانها با یک نطام واحد در کنار یکدیگر باشند و آنچه را که مورد قبول همه انسانهای ازاده جهان است مورد توجه قرار دهد و حکومت بر آنها باید براساس رفتار عادلانه باشد نه این که هرکس قدرت داشت بخواهد بر مردم حکومت کند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم رژه روز ارتش که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استانی در میدان ارتش قزوین برگزار شد بیان کرد: جنگ تحمیلی به فرموده امام راحل جنگی بود که ابهت دو ابرقدرت را در هم شکست و اقتدار همه اقشار ملت را افزایش داد و همه اهداف از پیش تعیین شده دشمنان در این جنگ با شکست روبرو شد.
وی گفت: با تحمیل این جنگ هشت ساله نه تنها نظام تضعیف نشد بلکه اقتدار بیشتری یافت و امکانات ما افزایش یافت و اقشار مختلف مردم متحدتر شدند و نشان دادند هرجا که مشکلی این نظام را تهدید کند ملت ما از همه اقشار، از نظام و سرزمینشان دفاع خو‌اهند کرد.
استاندار قزوین عنوان کرد: از نکات مهم و علل و عوامل تحمیل این جنگ می توان به این امر اشاره کرد که برخلاف همه تصورات و تحلیلهای تحلیگران سیاسی و قدرتهای بزرگ دنیا تحولی بنام انقلاب اسلامی شکل گرفت و نظام جدیدی بنام نظام اسلامی بوجود آمد که این امر تهدیدی برای تمام دیدگاههای سیاسی آن زمان بود چرا که این نظامهای سیاسی هرگز گمان نمی کردند دین بتواند تحولی جدید در قالب انقلابی مردمی ایجاد کند.
زاهدی افزود: جمهوری اسلامی حرف تازه ای را ایجاد کرد و خواست خداوند این بود که انسانها با یک نطام واحد در کنار یکدیگر باشند و آنچه را که مورد قبول همه انسانهای ازاده جهان است مورد توجه قرار گیرد و حکومت بر آنها باید براساس رفتار عادلانه باشد نه این که هرکس قدرت داشت بخواهد بر مردم حکومت کند.
وی اضافه کرد: درست است که نیروهای ما از همه اقشار هشت سال جانانه از میهن دفاع کردند و دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید اما جنگ به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد. جنگ اقتصادی و فرهنگی که در آن قرار داریم‌ و اطمینان داریم‌ که ملت ما خواهند توانست مثل دوران دفاع مقدس با اتحاد خود و تحت فرماندهی رهبر انقلاب از این مرحله نیز سربلند عبور کنند و یکبار دیگر به دنیا ثابت کنند که حرف حق می تواند به کرسی بنشیند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها