خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

حیات دوباره در رگ های واحد تولیدی مکرر جریان می یابد

بابایی عنوان کرد: با این تصمیم و قول مساعد وزارت، یک واحد تولیدی که به دلیل خسارت سنگین آتش سوزی قصد تعدیل 220 نیرو داشت به حیات خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۹۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسعود بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دربازدید ازشرکت مکرر بیان کرد: این واحد تولیدی با 300 کارگر در شهرک صنعتی لیا در زمینه تولید محصولات شیمیایی، انواع رنگ و عایق فعالیت داشت که حدود سه هفته گذشته طعمه حریق شد.

وی گفت: مدیران این واحد تولیدی بعد از خسارت وارده، ادامه فعالیت را با تعدیل نیرو و کاهش میزان تولید میسر می دانستند که به منظور بررسی مشکلات و رسیدن به یک راهکار برون رفت از وضعیت موجود از این واحد تولیدی بازدید شد و نشستی با مدیران آن برگزار گردید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به نقش قابل توجهی که این شرکت در تولید محصولات مهم و استراتژیک کشور داشت بنا شد تمام تلاش خود را برای حمایت از شرکت و کارگران آن به کار بندیم.

بابایی اضافه کرد: همچنین در این بازدید به درخواست مدیران واحد برای پرداخت تسهیلات و پیگیری مشکلات آن از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعد داده شد و برهمین اساس مسوولان این واحد تولیدی نیز از اجرای برنامه خود برای تعدیل نیرو منصرف شدند .

وی افزود: با این تصمیم و قول مساعد وزارت، یک واحد تولیدی که به دلیل خسارت سنگین آتش سوزی قصد تعدیل 220 نیرو داشت به حیات خود ادامه می دهد.

گفتنی است شهرک صنعتی لیا با 267 هکتار مساحت در 14 کیلومتری جاده قزوین- بویین زهرا قرار دارد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها