خبرهای داغ:
مديرعامل شركت گاز استان قزوين خبر داد:

افزايش 5 درصدي تحويل گاز طبيعي به نيروگاه شهيدرجايي

مديرعامل شركت گاز استان قزوين از افزايش 5 درصدي تحويل گاز به نيروگاه شهيد رجايي در 5 ماهه ابتدایی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۶۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان قزوين، مهندس بوشهري با اشاره به تحويل بیش از 1 ميليارد و 396 ميليون متر مكعب گاز طبيعي به نيروگاه شهيد رجايي در 5 ماهه ابتدایی امسال اعلام كرد: شرکت گاز استان توانسته است با افزایش 5 درصدی تحویل گاز به نیروگاه در ماه های اخیر همچنان در مسیر کمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی ، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه سبب تولید برق بیشتر حرکت نماید.
وي در ادامه با اشاره به مصرف 2 میلیارد و 124 میلیون متر مکعب گاز در 5 ماهه ابتدایی امسال در استان گفت: از کل گاز مصرف شده از ابتدای سالجاری تا کنون ، 65 درصد آن مربوط به نیروگاه شهید رجایی بوده است و 35 درصد مابقی که شامل مصرف میلیون متر مکعب گاز بوده است در بخش خانگی و صنعتی استان مصرف شده است.
بوشهری در پایان افزود: این شرکت در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با تمام توان خود گام بر می دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه های بهره مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم نماییم.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها