خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه:

بسیج خواب را از چشم مستکبران ربوده است

فرمانده سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز و در پایان رزمایش اقتدار عاشورایی گردان های بیت المقدس، گفت؛ بسیج یک تشکّل مقدس است و محدود به یک جغرافیای مشخص نبوده و خواب را از چشم مستکبران ربوده و تمام نشدنی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

بسیج خواب را از چشم مستکبران ربوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم به تشکیل جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و  افزود: امروز این لشکر مخلص(بسیج) به یک الگو تبدیل شده و در بین جوانان منطقه طرفدار پیدا کرده و فراتر از مرزها رفته است.

وی به ارودهای جهادی اشاره و بیان کرد: جوانان بسیجی این استان در قالب اردوهای جهادی و برای رفع محرومیت در کرمانشاه تا دورترین روستاهای آذربایجان شرقی حضور یافته و برای زدودن غبار محرومیت کمر همت بسته اند.

سردار خرم اضافه کرد: در عرض کمتر از شش ماه در روستاهای صعب العبور کرمانشاه بیش از ۳۱ خانه برای مددجویان بهزیستی توسط اردوهای جهادی سپاه عاشورا ساخته شده و در یک سال گذشته ۷۱ باب مسجد در روستاها و مناطق محروم مرمت و بازسازی و ۱۰ پل روستایی ساخته، آب شرب 10روستا تامین و  ۲۶۷ خانه محروم نیز با همت جوانان برای خانواده های نیازمند و محروم ساخته شد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی نیز اظهارداشت: ؛ بسیجیان گردان های بیت المقدس در ۲۳ شهرستان به استعداد ۴۰ گردان، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله را برگزار کردند بسیجیانی که هویت شان از حماسه عاشورا شکل گرفته است.

سردار خرم اضافه کرد: امروز در جریان برگزاری رزمایش شاهد حضور گسترده روحانیون و طلاب عزیز در رزمایش بودیم و این جای شکرگزاری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار