خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اصناف و بازاریان و اتحادیه‌ها در خط مقدم هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بازاریان و اتحادیه‌ها همیشه در خط مقدم بودند و باز هم خط شکنی می‌کنند و حماسه می‌آفرینند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۴۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

اصناف و بازاریان و اتحادیه‌ها در خط مقدم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در رزمایش خدمت‌رسانی بسیج اصناف و بازاریان با عنوان «طرح یک کاسب یک دانش آموز» که در مدرسه ابتدایی دکتر خورشیدپور برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: اصناف و بازاریان و اتحادیه‌ها همیشه در خط مقدم بودند و باز هم خط شکنی می‌کنند و حماسه می‌آفرینند.

وی اگر ما به عنوان پاسدار هستیم به نوعی دست‌پرورده بازار هستیم چراکه از بنیانگذاران سپاه همدان نیز بازاری بودند، گفت: مرحوم «حاج محمد سماوات» از بنیانگذاران اصلی سپاه همدان بود و ما افتخار می‌کنیم که همیشه در کنار این بزرگواران بودیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در شرایط سخت دفاع مقدس کمک دولت را نداشتیم و همه کمک‌ها مردمی و در رأس آنها کمک اتحادیه‌ها بود و امروز نیز در بحث زلزله بیشترین کمک از بسیج اصناف بود.

وی با اشاره به اجرای طرح «یک کاسب یک دانش آموز» که به صورت نمادین برگزار شد، تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن دیگر از ناو استفاده نمی‌کند و از راه اقتصادی ورود پیدا کرده و میلیاردها دلار وارد کرده تا بتواند تعادل اقتصادی و بازار ما را برهم بزند.

وی در ادامه بیان داشت: اتفاقاتی که در 6 ماه گذشته افتاد، می‌خواستند قشر بازاری ما را بهم بریزند اما بازاری‌های ما اعتنا نکردند و با متانت پیش رفتند.

سردار فرجی با بیان اینکه ما حامی بازاریان هستیم، خاطرنشان کرد: ما بازار متدینی داریم که بر اساس مکاسب جلو می‌روند و در کنار این،  بازاریان ما بیشتر دارای دو فرزند شهید هستند.

وی گفت: هسته اصلی بازار اتحادیه‌ها هستند و باید کمک کنیم تا طرح «یک کاسب یک دانش آموز» تا اول مهر انجام شود.

در پایان این مراسم به چند نفر از دانش آموزان یک بسته آموزشی لوازم التحریر به همراه کیف اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات