خبرهای داغ:
مشاور تیم پزشکی حوزه شهیده سمیه همدان خبر داد
مشاور تیم پزشکی حوزه شهیده سمیه همدان از برگزاری اردوی جهادی یک روزه با عنوان «همگام با شهید حججی» در پایگاه ترک منطقه کوی خضر همدان در راستای اجرای رزمایش گروه های جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

اردوی جهادی«همگام با شهید حججی» در کوی خضر همدانفاطمه بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اردوی یک روزه با عنوان «همگام با شهید حججی» در پایگاه ترک منطقه کوی خضر با هماهنگ کردن تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی در راستای اجرای رزمایش گروه های جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 برگزار شد.

وی عنوان کرد: این تیم پزشکی 9 نفره شامل چهار نفر پرستار آقا، سه نفر خانم، یک نفر مامایی و یک نفر مشاور از بیمارستان آتیه به درخواست بسیج برای ویزیت بیماران نیازمند منطقه حضور داشتند.

مشاور تیم پزشکی حوزه شهیده سمیه همدان گفت: این تیم خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره‌ای در این مکان انجام می دهد و در صورت نیاز ارجاع به متخصصان و یا انجام اقدامات بعدی در بیمارستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این خدمات برای اقشار مختلف مردم نیازمند مناطق محروم با هماهنگی مراکز بهداشتی و آموزش و پرورش طبق برنامه‌ریزی بسیج جامعه پزشکی صورت می‌گیرد.

بهرامی تصریح کرد: تعدادی از داروهای مورد نیاز بیماران نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد که این داروها را جامعه پزشکی و یا چند داروخانه خیّربصورت رایگان دراختیار این تیم می گذارند.

مشاور تیم پزشکی حوزه شهیده سمیه همدان یادآور شد: طرح غربالگری، دیابت و فشار خون نیز جزو برنامه‌های این تیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات