خبرهای داغ:
اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، در راستای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2، بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تیم‌های پزشکی تخصصی و عمومی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، مامایی، پرستاری، بهداشتی، مشاوره و غربالگری خود را به منطقه حاشیه شهر اسدآباد(محله پشت بیمارستان) اعزام کرد.

در این اردوی جهادی که با حضور پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، اپتومتریست و ماما برگزار شد، 577 نفر از ویزیت و اقدامات نمونه‌گیری، درمانی، مشاوره‌ای و غربالگری بهره‌مند شدند.

همچنین در این حرکت جهادی خدمات پرستاری شامل کنترل علائم حیاتی و تست قند خون برای ۳۰۰ نفر از همشهریان و توسط کارشناسان پرستاری انجام گرفت.

برنامه مشاوره روانشناسی و آموزش کنترل خشم، ازدواج، مهارت‌های فرزندپروری و آیین همسرداری به 35 نفر نیز از دیگر خدمات ارائه شده امروز بود.

همچنین ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه توسط مراقبین سلامت، آموزش‌های لازم از خود مراقبتی را فرا گرفتند.

در این اردو نمایشگاهی با موضوع خودمراقبتی و با هدف ارتقاء سطح سلامت و جذب و آموزش سفیران سلامت برگزار شد که طی آن ۴۷ نفر مشاوره دریافت کردند و ۱۲ نفر نیز به عنوان «سفیر سلامت» ثبت نام کردند.

همچنین در این غرفه‌ها، پمفلت‌های آموزشی به تعداد بالغ بر ۱۵۰ عدد در بین مراجعین توزیع شد و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با متخصصین اطفال، رادیولوژی و داخلی موارد ارجاعی پزشکان عمومی به صورت رایگان به کلینیک بیمارستان حضرت قائم(عج) ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ داروخانه‎های خصوصی شهرستان و آزمایشگاه پارس در طول این اردو برای تخفیف هزینه دارویی و انجام آزمایشات رایگان، همکاری مطلوبی با کانون بسیج جامعه پزشکی انجام دادند.

ارزش خدمات؛ پزشکی، درمانی، مامایی، مشاوره، آموزش و غربالگری در این اردو حدودا به میزان ۳۰۰ میلیون ریال، تخمین زده شده است.

کارکنان حاضر در این اردو نیز که اقدام به ارائه خدمات کردند ۴۳ نفر بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات