خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار:

کنگره شهدا، راهی برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ باید با تعامل کمیته ها، کنگره در شأن شهدا برگزار شود

حبیبی عنوان کرد: یکی از راهها جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کنگره ها است که فضای مناسبی را جهت آشنایی نسل جوان با این فرهنگ ایجاد می نماید.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، در ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد:  کنگره سه هزار شهید در آبان ماه برگزار می شود و با توجه به مدت کم باقیمامده تقسیم کار بین ۲۱ کمیته انجام شده است.
وی گفت: تاکید ما به استفاده از تمام ظرفیت ادارات می باشد چراکه ما به شهدا بدهکار هستیم و وظیفه داریم در راستای نهادینه شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم. 
معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: یکی از راهها جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کنگره ها است که فضای مناسبی را جهت آشنایی نسل جوان با این فرهنگ ایجاد می نماید.
حبیبی عنوان کرد: در بحث کمیته پشتیبانی که یکی از اصلی ترین کمیته ها می باشد، سه موضوع شامل حمل و نقل، اسکان و تغذیه و پذیرایی از مدعوین مطرح است. 
وی افزود: در بحث حمل و نقل که متولی کار سازمان اتوبوسرانی است و خودروهایی جهت انتقال میهمانان از فرودگاه امام خمینی(ره) به محل برگزاری کنگره در سالن نمایشگاه های بین المللی تدارک دیده شده است.  
معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: در بحث اسکان مدعوین، متولی امر اداره کل اقتصاد و دارایی بوده و باتوجه به تعداد میهمانان که از استان های دیگر دعوت شده اند، در مهمانسراهای ادارات و مازاد آنها نیز از طریق هتل ها و خوابگاه دانشگاهها اسکان داده خواهند شد.  
حبیبی در ادامه اضافه کرد: در بحث تغذیه و پذیرایی در روز کنگره نیز اقدامات لازم جهت پذیرایی تعبیه شده و در کنار آن، برگزاری نمایشگاه جانبی را خواهیم داشت که آمادگی های لازم انجام شده و بخش های مختلف دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 
وی ضمن اشاره به فضاسازی شهری خاطرنشان کرد: یکی از کمیته ها، فضاسازی شهری است که در این خصوص تصمیمات خوبی اتخاذ شده و با توجه به فرارسیدن مهر ماه، از اوایل مهر حتما فضاسازی شهری در مرکز استان انجام خواهد شد. 
معاون امور اقتصادی استاندار عنوان کرد: جهت تسریع در روند امور اجرایی کنگره، ارتباط کمیته ها و دستگاهها با یکدیگر صمیمی تر باشد تا ریز موضوعات مورد بررسی قرار گرفته و امور اجرایی انجام شود. 
حبیبی اضافه کرد: دبیران کمیته ها با یکدیگر هماهنگی و ارتباط بیشتری داشته باشند زیرا این امر یک حرکت اعتقادی و معنوی است و با تعلل، امور مربوط به‌کنگره به تعویق خواهد افتاد به همین دلیل به طور هفتگی برنامه های کمیته ها مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: امیدواریم با اهتمام همه دستگاه ها و مردم استان، کنگره سه هزار شهید استان قزوین آبرومندانه و در خور و شأن شهدا و خانوادهایشان برگزار شود و در همین راستا تمام ظرفیت های ادارات و دستگاهها در خدمت کنگره است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها