خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار :

تخصیص ۳۸۰میلیارد تومان از تسهیلات استان به طرح های متقاضیان

حبیبی گفت: هشت ردیف تسهیلات اشتغالزا برای استان تعریف شده که جمعا ۵۷۶ میلیارد تومان به این بحث اعتبار تعلق یافته که از این مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان از تسهیلات به طرح ها تخصیص داده شده و ۱۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزازی بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در کارگروه اشتغال که ظهر امروز(پنجشنبه) در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: در بحث اشتغال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، جزو الویتها و برنامه های اساسی استان است و همه مکلف هستند تا با هرآنچه در توان دارندگام بردارند. 
وی گفت: کوتاهی از هیچ دستگاه اجرایی قابل قبول نیست. ظرفیت های بسیار خوب و فرصت های عالی در اختیار داریم و باید در واحدهای تولیدی که می توانند افزایش ظرفیت دهند با استفاده از تسهیلاتی که به استان تعلق گرفته موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال شویم.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: تمامی ساز و کار لازم از طریق دستورالعمل ها و مجوزهای دولت ابلاغ  شده و مابقی این امر به توان و انگیزه ما در خصوص رسیدگی به امور باز می گردد. لذا با توجه به اینکه اشتغال موضوعی کلیدی و اثر گذار است، مورد توجه ما قرار دارد.  
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: به بحث نظارت باید توجه جدی تر داشته باشیم. مرکز ثقل همه پیگیری های ما، نظارت است که در غیر این صورت کاری انجام نمی شود در حالیکه نظارت باید رونق تولید و اشتغال را به همراه داشته باشد.
حبیبی افزود: در همین راستا یک کمیته نظارتی را تشکیل شود و هر هفته تمام جهت گیری ها و پیگیری ها از طریق این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به شهرستان آوج و طرح های کمتر توسعه یافته در این شهرستان مطرح کرد: آوج به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته در استان می باشد و با توجه به جوان بودن این شهرستان، تعداد طرح هایی که در این شهرستان باید اجرا شود با دقت بیشتر  مورد بررسی قرار گیرد.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: هشت ردیف تسهیلات اشتغالزا برای استان تعریف شده که جمعا ۵۷۶ میلیارد تومان به این بحث اعتبار تعلق یافته که از این مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان از تسهیلات به طرح ها تخصیص داده شده و ۱۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
حبیبی اضافه کرد: بستر برای ایجاد اشتغال فراهم است و تسهیلات با سود ۶ تا ۸ درصد وجود دارد. دستگاهها دقت بیشتری به خرج دهند چرا که نیاز اصلی جامعه بحث اشتغال است و سازوکارهای اشتغال انجام شده و بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه ها باید در جلسات حضور مستمر داشته باشند و خروجی این امر، هر دستگاهی که در جلسات حضور داشته و پیگیر مشکلات مطروحه بوده، عملکرد موفقتری داشته است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها