مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی

طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان مرکزی اجرا می‌شود/تامین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه در قالب این طرح 100 هزار دانش‌آموز از کمک بازاریان خیر بهره‌مند می‌شوند، گفت: در قالب این طرح ۳۰۰ کسبه خیر استان اقلام مورد نیاز یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند را تامین خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

سرهنگ پاسدار محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان مرکزی خبر داد و گفت: علی‌رغم جنگ اقتصادی دشمن و مشکلاتی که به واسطه آن برای بازاریان و اصناف ایجاد شده است ولی آنان دانش آموزان محروم را فراموش نکرده و طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» را اجرا می‌کنند.

وی افزود: این طرح هر ساله با آغاز سال نو به همت بسیج اصناف و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود ولی امسال به شکل ویژه در آستانه سال تحصیلی جدید، نیز این طرح را از روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه همزمان با سراسر کشور، در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) در استان مرکزی برگزار می‌کنیم.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه این طرح تا اول مهر ماه ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح بازاریان و اصناف خیر استان، اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمندی را که توسط بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس استان شناسایی شده‌اند تهیه می‌شود.

سرهنگ پاسدار فراهانی با تاکید بر اینکه در قالب این طرح 100 هزار دانش‌آموز از کمک بازاریان خیر بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در قالب این طرح ۳۰۰ کسبه خیر استان اقلام مورد نیاز یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند را تامین خواهند کرد.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت بسیج اصناف، اتاق اصناف، واحدهای صنفی و بسیج دانش آموزی در سراسر استان مرکزی اجرا می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات