خبرهای داغ:
مسئول جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

جلوگیری از تحرکات دشمن و تقویت روحیه مردم از اهداف رزمایش اقتدار عاشورایی

مسئول جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان گفت: از اهداف رزمایش اقتدار عاشورایی جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه حمایت مردم از نظام، مایوس سازی دشمن و تغییر رویکرد آنها و تقویت روحیه نیروهای عمل ‌کننده همزمان با فرارسیدن ماه محرم است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۸۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

جلوگیری از تحرکات دشمن و تقویت روحیه مردم از اهداف رزمایش اقتدار عاشوراییشهلا شیخ‌علیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری خدمت رسانی بسیج در قالب اردوهای جهادی اظهار داشت: این رزمایش به منظور نمایش گذاشتن اقتدار امنیتی و توان رزمی بسیجیان و گردان بیت المقدس است.

وی با بیان اینکه این رزمایش با اهداف مشخص با اجرای راهبردهای دفاعی و امنیتی و فرهنگی برگزار می‌شود، ابراز داشت: از جمله اقلامی که در این اردوها ارائه می‌شود  شامل ۱۰جهیزیه کامل، تهیه 150 عدد لوازم التحریر، تهیه ۳۰۰ سبد کالا، معرفی یک نفر به کمپ ترک اعتیاد، تهیه ۳۱۳ جفت کفش و پوشاک، تهیه انشعاب آب برای خانواده های نیازمند بوده است.

مسئول جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان با اشاره به دریافت ۲ میلیون تومان جهت کمک جهیزیه از کمیته امداد گفت: پرداخت ۵۰۰ هزار تومان هزینه درمان، ۳ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به سه نفر از دانش آموزان، تهیه ۳ عدد دوچرخه برای افراد بی بضاعت نیز از دیگر خدمات است.

وی با بیان اینکه شعار این رزمایش «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» است، با اشاره به اهداف اجرای این رزمایش افزود: از دیگر اهداف این رزمایش جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه حمایت مردم از نظام، مایوس سازی دشمن و تغییر رویکرد آنها و تقویت روحیه نیروهای عمل ‌کننده همزمان با فرارسیدن ماه محرم است.

شیخ علیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: روح نهضت ما و جهت‌گیری کلی و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران همین توجه به پیروزی است.

وی اظهار داشت: این رزمایش به منظور فرا رسیدن ۴۰ سالگی انقلاب و خلق حماسه ای دیگر برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات