خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

وظیفه امروز ما حفظ اتحاد و انسجام در بین آحاد مردم و دولتمردان است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه وظیفه امروز ما حفظ اتحاد و انسجام در بین آحاد مردم و دولتمردان است، گفت: امروزه دشمن شمشیر را برای جمهوری اسلامی از رو بسته است و ما اگر به وظیفه خود عمل کنیم یقیناً ناکام می‌ماند.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۴۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

وظیفه امروز ما حفظ اتحاد و انسجام در بین آحاد مردم و دولتمردان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در جمع بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس مستقر در اردوگاه قدس نهاوند با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر به نقش امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت سید‌الشهدا(ع) امر به معروف و نهی از منکر کردند و شهید راه امر به معروف هستند .

وی با بیان اینکه همه ما باید پیرو راه امام حسین (ع) باشیم و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیاء کنیم، افزود: امر به معروف حضرت، حفظ اسلام به وسیله قیام‌ ایشان و نهی از منکرشان از بین بردن شجره خبیثه بنی امیه بود.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: امام خمینی(ره) در پیروی از سیدالشهدا(ع) امر به معروف کرد و آن ایجاد جمهوری اسلامی بود و نهی از منکر ایشان از بین بردن نظام طاغوت بود.

وی یادآور شد: امروزه نیز بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکری که بر دوش ما است حفظ و حمایت از این نظام جمهوری اسلامی و مقابله با شیطان بزرگ، آمریکا است.

مغیثی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: امروزه دشمن شمشیر را برای جمهوری اسلامی از رو بسته است و ما اگر به وظیفه خود عمل کنیم یقیناً ناکام می‌ماند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد در بین مردم و مجموعه نظام اسلامی تصریح کرد: خداوند در قرآن فرموده که ما همه چیز را به اندازه آفریده‌ایم و آن را مدیریت خواهیم کرد و انسان همواره در مرحله آزمایش است؛ حال اگر ما به وظیفه ای که داریم خوب عمل کنیم به لقاء‌الله خواهیم رسید.

امام جمعه نهاوند تأکید کرد: امروز این وظیفه همان حفظ اتحاد و انسجام در بین آحاد مردم و دولتمردان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار